ملی پوشان بزرگسال دراگون بوت ایران این روز‌ها اردوی آمادگی و انتخابی خود را جهت شرکت در رقابت‌های جهانی تایلند به میزبانی بابلسر پشت سر می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دومین مرحله اردوی تیم ملی دراگون بوت با حضور ۱۹ قایقران و مربیگری سجاد غریبی از بوشهر و مجتبی غلام نیا از بابلسر و سرپرستی محسن نصرپور از پنجم مرداد آغاز شد که پس از انجام تست گیری، ۱۵ ورزشکار در اردو باقی ماندند که تمرینات خود را تا ۲۰ مرداد در رودخانه بابلرود و سایت قایقرانی بابلسر ادامه می‌دهند.

روح الله صالحیان، محمد صادق ساداتی از بهنمیر و صابر اکبری از بابلسر، ۳ نماینده  مازندران و شهرستان بابلسر در این اردو هستند.

شاهو ناصری، ارشیدناصری و رشاد وفایی (کردستان) علی عالی پور (لرستان) رضاسلمان پور، امیدسلیمانی، میلادحسن زادی، شهریار قربانی (بندرانزلی)، هادی دریایی، داوود ابراهیمی، حمید مرادی و داوود غریبی (بوشهر) سایر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی دراگون بوت هستند.

مسابقات جهانی دراگون بوت، اواخر مرداد ماه در چهار رشته ۲۰۰ متر، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰ متر و ۲ هزار متر و به میزبانی شهر پاتایا تایلند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/س
 

برگزاری اردوی تیم ملی دراگون بوت در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.