رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ازشیب منفی و روند کاهشی تصادفات در تقاطع‌های شهری استان ایلام خبر داد.

شیب منفی تصادفات در تقاطع‌ها شهری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام بابیان اینکه ۴درصد از مجموع تصادفات درمحل تقاطع‌های همسطح رخ داده است گفت:این در حالیست که درچهارماه ابتدایی سال گذشته ۱۰درصد از کل تصادفات درون شهری استان درمحل تقاطع اتفاق افتاده است.

وی در ادامه بیان کرد: بااشاره به اینکه ۳۷درصدتصادفات منجربه مرگ وجرح در بلوار‌های حاشیه شهر روی داده است ازبلوار‌ها بعنوان مسیر‌های پرخطرشهری یادکرد و از رانندگان خواست رانندگی خود را در چنین معابری مدیریت کنند.

سرهنگ کهزادی به سهم ۶۷درصدی عابران پیاده درتصادفاتی فوتی استان در۴ماهه نخست امسال اشاره و اظهار کرد:روند افزایشی تصادفات وسایل نقلیه با عابران پیاده در استان نگران کننده است و از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم درخصوص افزایش ایمنی عابران پیاده در معابر درون شهری چاره اندیشی کنند.

کهزادی در ادامه به هدف گذاری کاهش ۲ هزارنفری جان باختگان حوادث ترافیکی درکشور اشاره و اضافه کرد: سهم پلیس راهنمایی و رانندگی استان از این تعداد۷ نفر است.

وی ادامه داد:برای دستیابی به این هدف ارزشمند تلاش خودرا مضاعف و از همه امکانات خودروی، انسانی، تجهیزاتی و ظرفیت‌های اجتماعی حداکثر بهره را خواهیم برد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان وضعیت عمومی رانندگی در استان ایلام نسبت به گذشته را خوب ارزیابی کرد و یادآورشد: برای رسیدن به قله آرمانی رانندگی، هنوز خیلی فاصله داریم که می‌طلبد همه برای ارتقاء فرهنگ مطلوب رانندگی در استان با پلیس همکاری و مشارکت نمایند.

انتهای پیام/ د

کاهش تصادفات در تقاطع‌های شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.