رئیس دانشگاه ازاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: افتتاحیه و اختتامیه اردوی هلال احمر در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور برگزارشد.

برگزاری افتتاحیه و اختتامیه اردوی هلال احمر در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  جعفر سعیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت:  هدف اول از برگزاری این اردو، تبیین گام دوم انقلاب است که توسط مقام معظم رهبری ایراد شده است.

او تصریح کرد: همچنین فرمایشات ایشان در خصوص توجه به جوانان سرلوحه کار ماست و به عنوان هدف اصلی در این اردو‌ها تبدیل و تعیین میشود.

سعیدی افزود:هدف از این اردو‌ها توانمندسازی مهارتی برای دانشجویان مخصوص دانشجویان هلال احمر برای مقابله با بلایا و حوادث ناگهانی طبیعی که اتفاق می‌افتد، است.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی نیشابور گفت: در کنار همه این اردو‌ها نگاه فرهنگی و ارتقای سطح فرهنگی در مجموعه دانشگاه آزاد از نظر پنهان نیست که راستای ارتقای فرهنگی در کنار توانمندی‌های مهارتی است.

در ادامه حجت الاسلام کلانتری مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: از مسئولین اجرایی اردو‌ها که خیلی از تعامل خوبی با دانشجویان داشتند، تشکر می‌کنیم.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی از طرفی بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا حقیقت بی نظیر در درون کشور که بی نظیر در منطقه خاورمیانه بی نظیر در دنیا هم شاید کم نظیر در دنیاست.

حجت الاسلام کلانتری افزود: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو و نزدیک به ۱۰ میلیون فارغ التحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی  یکی از افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی است.

 مسئول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: تمام برنامه‌ها و تمام امکانات و تمام فعالیت‌های این دانشگاه براساس پشتیبانی خود مردم در دانشگاه انجام می‌شود.
 
او تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۲ هزار دانشجو در فعالیت هلال احمر فعال هستند.

در پایان کلاس‌های عملی امداد و نجات نوسط دانشجویان هلال احمر با موفقیت انجام شد.
 
انتهای پیام// س. ح
 

برگزاری اردو‌های دانشجویان هلال احمر در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.