کمالی پور گفت: باید به پیر سالاری در سازمان‌ها خاتمه داد و توجه به نیرو‌های جوان و متخصص سرلوحه امور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: انفال سرمایه دیروز، امروز و آینده است و باید در حفظ آن نهایت تلاش خود را بکار گیریم.

او با اشاره به خدمات محمد حسن کردستانی مدیر کل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان افزود: در همه امورات محوله شاهد موفقیت‌های بزرگ وی بودیم.

کمالی پور تصریح کرد: استان کمتر توجهی به نیروی انسانی جنوب دارد و همانطور که شاهد هستیم امثال  کردستانی می‌توانند خدمات قابل توجهی در کشور داشته باشند.

او افزود: باید از همه ظرفیت نیروی انسانی جنوب استفاده کنیم و امروز شاهد هستیم که کردستانی بعنوان مدیر ملی معرفی می‌شود.

کمالی پور گفت: باید به پیر سالاری در سازمان‌ها خاتمه داد و توجه به نیرو‌های جوان و متخصص را سرلوحه قرار داد.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه متعلق به جنوب کرمان هستیم و باید از انتخاب حمزه احمدی بعنوان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان خوشحال باشیم.

احمد حمزه نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل منابع طبیعی جنوب کرمان با اشاره به اهمیت آب، خاک و منابع طبیعی که موجب حیات جامعه است بر توجه به احیا و بهره برداری صحیح آن تاکید کرد.

او با اشاره به حرکت بشریت در گذشته به تخریب منابع طبیعی افزود: توسعه پایدار و توجه به آب و خاک و منابع طبیعی مورد توجه حاکمیت‌ها قرار گرفت.

حمزه تدوین قوانین در جهت حفظ و حراست از منابع طبیعی را در جامعه بین الملل از جمله ایران از مهمترین راه‌های توسعه پایدار اعلام کرد.

احمد حمزه افزود: وظیفه منابع طبیعی حفظ و حراست، توسعه و بهره برداری صحیح از مراتع و منابع طبیعی است.

حمزه گفت: مدیریت چالش‌ها در عرصه منابع طبیعی از جمله خشکسالی از وظایف متولیان امر در این حوزه است.

او موضوع خشکسالی بخصوص در جنوب کرمان را یادآور شد و افزود: باید در جهت مدیریت این موضوع در راستای جلوگیری از بحران توجه کنیم.

او نهادینه کردن احیا منابع طبیعی با کمک رسانه‌ها را یکی از اقدامات ضروری در راستای این مهم اعلام کرد.

حمزه گفت: کردستانی در منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان بسیار موثر و موفق بود و در بحث سند دار شدن اراضی، کاداستر، انفال، افزایش اعتبارات، توجه به جوامع محلی، طرح ترسیب کربن وکسب رتبه‌های برتر کشوری نتیجه تلاش‌های أین مدیر پیگیر و پرتلاش است.

او در پایان برای حمزه احمدی مدیر کل منابع طبیعی جنوب کرمان آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/ی

مراسم تودیع و معارفه در منابع طبیعی جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار