مدیرکل راه وشهرسازی جنوب سیستان وبلوچستان گفت: ساخت راه چابهار- گواتر از مرداد سال ۱۳۹۵ در ۲ قطعه آغاز شده و تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ساخت راه چابهار- گواتر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حامد جلال وند مدیرکل راه وشهرسازی جنوب سیستان وبلوچستان در بازدید از پروژه‌های در دست ساخت راه‌سازی چابهار اظهار داشت: محور چابهار به گواتر قطعه یک بطول ۱۵ کیلومتر و عرض ۱۱ متر با اعتبار ۱۷۲ میلیارد ریال در حال ساخت است.

او بیان کرد: قطعه ۲ این محور از خرداد سال ۱۳۹۷ آغاز شده و تا دو راهی نگور و رودیک بطول ۳۲ کیلومتر در دست ساخت است و حدود ۸۰ میلیارد تومان برای آن هزینه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: محور چابهار به گواتر به دلیل جذابیت‌های گردشگری و وجود بنادر رمین، بریس، پسابندر و گواتر و سواحل زیبا و کوه‌های مینیاتوری حائز اهمیت است و باید هرچه سریعتر تکمیل شود.

اوحل مشکلات مالی، رفع موانع و رفع تصرفات طول مسیر را خواستار شد و گفت: جابجایی ماهی و میگو، تردد مردم روستایی، گردشگران و سرمایه گذاران در این محور باید آسان‌تر انجام شود.

جلالوند به ساخت مجتمع فرهنگی در سایت اداری شهر چابهار اشاره کرد و افزود: این پروژه هزار و ۵۶۴ مترمربع زیربنا دارد و در سه طبقه در حال ساخت است.

او ادامه داد: برای ساخت این مجتمع فرهنگی با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن ۱۸ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: واحد فنی دامپزشکی چابهار ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای آن ۱۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

او گفت: برای تکمیل این پروژه ۱۸ میلیارد ریال دیگر نیاز است و درصورت تامین اعتبار در سال آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ع

واحد فنی دامپزشکی چابهار ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار