مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس از اعزام یک بالگرد و ۵ تیم امدادی هلال احمر به ارتفاعات زاگرس خبر داد.

درویشی مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: آتش‌سوزی در منطقه کهمره سرخى (بین شیراز و کازرون) سه روز است که مهار نشده و تیم‌های امدادی هلال‌احمر به صورت پشتیبان در منطقه حضور دارند.

وی افزود: منطقه کهمره سرخى منطقه‌ای با پوشش جنگلی و دارای وسعت زیادی از درخت‌های بلوط است که استعداد آتش سوزی بسیار زیادی را دارد.

درویشی ادامه داد: این منطقه که در کوه‌ها و ارتفاعات واقع شده است، از سه روز پیش طعمه حریق شده و همه نهاد‌ها از جمله مدیریت بحران، شهرداری، جمعیت هلال‌احمر و نیرو‌های مردمی در تلاش برای خاموش کردن آن هستند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس گفت: جمعیت هلال‌احمر ۳ تیم از کازرون و دو تیم هم از طریق شهرستان شیراز اعزام کرده است، همچنین روز گذشته یک سورتی پرواز برای پشتیبانی از این حادثه انجام شده است.

به گفته درویشی، پیش‌بینی شده که آتش‌سوزی امروز مهار شود، با این وجود تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر به عنوان پشتیبان در منطقه حضور دارند.

منطقه کهمره سرخی، بخشی از ارتفاعات جنوبی شیراز و عرصه‌ای بسیار وسیع و ارزشمند از منابع جنگلی و مرتعی استان فارس را شامل می‌شود.
انتهای پیام/م

آتش‌سوزی در ارتفاعات فارس

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار