رییس موسسه غدیر شناسی از برگزاری دوره غدیر پژوهی با هدف امام شناسی در مکتب ولایت را در کاشان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله سعید شاه‌آبادی رییس موسسه غدیر شناسی فرزند شهید مهدی شاه آبادی و نوه آیت الله محمدعلی شاه آبادی استاد امام خمینی (ره) در دیدار با جمعی از مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کاشان افزود: موسسه غدیر شناسی هفت سال است که به شکل کارگاه و دوره‌های آموزشی فعالیت‌های معرفتی می‌کند.

او، اهداف کاربردی این مؤسسه را، تقویت بنیه اعتقادی و مقابله با جریان‌های انحرافی و رفع شبهات عنوان کرد و افزود: کارگاه‌های تخصصی غدیر پژوهی با هدف آشنایی با مبانی فکری و فرهنگی اصیل مکتب ولایت و محبان اهل بیت (ع) که به لطف خداوند با موفقیت خوبی در سطح جامعه برگزار شده است.

به گفته او، خروجی کارگاه‌ها افرادی هستند که توانایی دفاع علمی و استدلالی از آموزه‌های مکتب ولایت را دارند و در یک فضای کاملا علمی مباحث مربوط به حوزه ولایت و غدیر مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

رئیس موسسه غدیر شناسی، با تاکید بر آموزش و تربیت افرادی که با استدلال و منطق بتوانند قدرت دفاع از شبهه افکنی‌ها و پاسخ گویی به سوالات را داشته باشند گفت: استدلال و منطق در پاسخ به سوالات و شبهات، نه تنها موجب افزایش ایمان و اعتقادات نسل جوان می‌شود بلکه بسیاری از فرقه‌ها و مذاهب دیگر را نیز جذب می‌کند.

او افزود: هراندازه که از ولایت شناخت بیشتری داشته باشیم، می‌توانیم شناخت بهتری از ولایت فقیه به جامعه به ویژه نسل جوان ارائه دهیم.

شایان ذکر است: دیدار رییس موسسه غدیر شناسی فرزند شهید مهدی شاه آبادی و نوه آیت الله محمدعلی شاه آبادی استاد امام خمینی (ره) با جمعی از مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کاشان د ر سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری دوره غدیر پژوهی در کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.