سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: سازماندهی و هدایت مردم در مواقع لازم وظیفه این شورا است.

سازماندهی و هدایت مردم در مواقع لازم وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام دانشی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: سازماندهی و هدایت مردم در مواقع لازم وظیفه این شورا است.

حجت الاسلام دانشی با اشاره به دوازدهم مرداد، سالروز تاسیس این نهاد انقلابی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: بنا به فرموده امام خمینی (ره) وظیفه اصلی این شورا سازماندهی و هدایت مردم در مواقع لازم است.

وی اضافه کرد: نهاد هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول چهل سال گذشته در هر زمان که نظام اسلامی نیازمند حضور مردم در صحنه بوده است به‌خوبی وارد عمل و موجب خروش مردم در صحنه شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: این نهاد انقلابی با هم افزایی بین دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی افتخار دارد بستر و زمینه حضور مردم را در مناسبت‌های مختلف از جمله ٢٢ بهمن، ١٣ آبان، ١٥ خرداد و سایر رویداد‌ها داشته باشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ و با تدبیر حضرت امام (ره) تاسیس شد و آغاز به کارکرد که واکنش به موقع این شورا در بسیاری از حوادث و وقایع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب محسوب می‌شود.

با پیروزی انقلاب تمامی نهاد‌های موجود تلاششان بر حفظ انقلاب و تبلیغ هرچه بیشتر برای انقلاب بود و هر نهادی وظیفه­ خود می ­دید اهداف انقلاب را تبلیغ کرده و به سازماندهی حرکت­‌های مردمی بپردازد؛ که باعث ناهماهنگی می­ شد که در ۱۳۵۹/۵/۱۲ با موافقت حضرت امام خمینی (ره) شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیبه منظور هماهنگی و انسجام فعالیت­‌های تبلیغی انقلابی تشکیل شد.

انتهای پیام / ج

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: سازماندهی و هدایت مردم در مواقع لازم وظیفه این شورا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.