جهانگرد و پژوهشگر اسب سوار در ادامه سفرش به زرندیه استان مرکزی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، عدنان عزام پژوهشگر ، سوارکار و جهانگرد کشور سوریه در ادامه سفرش با اسب به استان مرکزی رسید و در پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر مستقر در اتوبان زرندیه مورد استقبال فرماندار، رئیس جمعیت هلال احمر وسایر مسئولین این شهرستان قرار گرفت.

عدنان عزام با اسب از سوریه به سوی ایران حرکت کرده که پس از استراحت در زرندیه مسیرش به سمت تهران را ادامه خواهد داد تا در ملاقات با رهبر معظم انقلاب از حمایت رهبری و مردم ایران از مردم سوریه قدر دانی کند.

جهانگرد و پژوهشگر اسب سوار به زرندیه رسید + تصاویر

عزام رزمنده، سوارکار و جهانگرد سوری است که با شعار صلح و دوستی و تقدیر از کشور‌های محور مقاومت و حامی سوریه در جنگ با تروریست سفرش را با دو اسب به نام‌های «هالی شام» و «امنیت جولان» از میدان امویان دمشق آغاز کرده تا در سفر به کشور‌های ایران، عراق و روسیه از مواضع این کشور‌ها در پشتیبانی از سوریه در جنگ با تروریسم قدر دانی کند.

به گفته عزام این سفر ۵ هزار کیلومتری ۸ ماه متوالی طول می‌کشد و سفری سیاسی و ملی برای سوریه است، و پیام آن برای ملل جهان این است که سوریه در جنگی که علیه او به راه افتاد پیروز شد.

اسب عربی در شام بیانگر تاریخ و میرات تاریخی سوریه است.

انتهای پیام / ج

جهانگرد اسب سوار سوری وارد استان مرکزی شد

برچسب ها: جهانگردی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.