همایش بزرگ دوچرخه سواری امتداد گمنامی در اراک

همایش بزرگ دوچرخه سواری گرامیداشت اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی در اراک برگزار شد

همایش بزرگ دوچرخه سواری امتداد گمنامی در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش بزرگ دوچرخه سواری امتداد گمنامی گرامیداشت اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی در اراک برگزار شد.

شرکت کنندگان در این همایش مسیر میدان مقاومت تا دانشگاه امیرکبیر به سمت بلوار شهدای دولت را رکاب زدند در پایان این مراسم به قید قرعه به ۴۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

همایش بزرگ دوچرخه سواری با عنوان"امتداد گمنامی"به مناسبت برگزاری اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی از جوار قبور شهدای گمنام در میدان مقاومت شهر اراک به سمت دانشگاه امیرکبیر این شهر برگزار شد.


اجلاسیه شهدای گمنام یکی از اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است که ۱۷ مرداد امسال در سالن شهید ثامنی اراک برگزار می‌شود.
۱۵۶ شهید گمنام در استان مرکزی آرمیده اند که ۳ تن آن‌ها شناسایی شده و قرار است در کنار این اجلاسیه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ارایه شود.

در راستای کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۱۲ اجلاسیه باید دراین استان برگزار شود که تا الان ۴ اجلاسیه برگزارشده و بقیه اجلاسیه‌ها تا ۹ مهرماه برگزارمی شود.

اجلاسیه اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۱۱ مهرماه امسال در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ج

همایش بزرگ دوچرخه سواری گرامیداشت اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی در اراک برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.