مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: خبرنگاری یک رسالت بزرگ است و خبرنگار باید کوشش کند تا اطلاعات و اخبار را بدون کم و کاستی و تغییر در اختیار مخاطب قرار دهد.

خبرنگاری یک رسالت بزرگ استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  حجت الاسلام حسین معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در نخستین نشست صمیمی فعالان شاهد و ایثارگر حوزه رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت سالروز شهادت امام محمدتقی (ع)، گفت: از زمانی که توفیق خدمت به ایثارگران خراسان رضوی را پیدا کردم برنامه ریزی جهت سفر به شهرستان‌ها و دیدار با ایثارگران، هماهنگی با مسئولان و سیاست گذاری کلی با آنان انجام شد.

او تصریح کرد: در دور دوم سفر‌ها دیدار چهره به چهره با ایثارگران از اقدامات موثر این برنامه بود و جا دارد از تمامی خبرنگاران به ویژه صدا و سیما که در طول سفر‌ها کنار خدمتگزاران به جامعه ایثارگری بودند و منعکس کننده اخبار ایثارگران هستند، کمال تشکر را داشته باشم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: خبرنگاری یک رسالت بزرگ است و خبرنگار باید کوشش کند تا اطلاعات و اخبار را بدون کم و کاستی و تغییر در اختیار مخاطب قرار دهد و در این راه باید به دو نکته مهم توجه کند؛ اول اینکه خبرنگار باید کوشش کند تا اخبار خود را برحسب احساسات بیان نکند و دوم اینکه حقیقت گو باشد و با تحلیل و بررسی درست در مورد یک موضوع نقد لازم را انجام دهد.

معصومی افزود: در این دور با برگزاری جلسات مختلف با فرمانداران، امامان جمعه و مسئولان ادارات شهرستان‌ها در قالب شورای هماهنگی امور ایثارگران به دنبال حل مسائل و مشکلاتی مانند اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، بهسازی گلزار شهدا و رفع مشکلات درمانی ایثارگران بودیم و توانستیم برنامه ریزی مناسبی را در این زمینه انجام دهیم.
 
او تصریح کرد: در دور سوم با ایثارگران در دورترین نقاط و مناطق مرزی روستا‌های استان، ضمن دیدار با ایثارگران، مطالبات دور دوم سفر‌های شهرستانی هستیم و مجدانه آن را پیگیری می‌کنیم.
 
در پایان این جلسه از فعالان و خبرنگاران شاهد و ایثارگر حوزه رسانه استان با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام//ع.م
 

نخستین نشست صمیمی فعالان شاهد و ایثارگر حوزه رسانه در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.