روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص لغو مجمع انتخاب رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی اطلاعیه ای منتشر کرد.

تعویق انتخابات هیات بسکتبال خراسان رضوی به علت غیبت آقای رییسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امروز شنبه ۱۲ مردادماه در حالی که قرار بود ساعت ۱۲ مجمع انتخاب رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی برگزار شود با اعلام معاونت ورزشی این اداره به دلیل عدم حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در مشهد لغو شد.

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تقدیر از توجه و دغدغه رسانه‌ها در خصوص رویداد‌های ورزشی و در جهت روشن شدن اذهان عمومی و پیگیری تعدادی از خبرنگارن برخود واجب می‌داند تا دلیل لغو این مجمع را اعلام کند: بنا بر آیین نامه و دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان در برگزاری مجامع هیئت‌های ورزشی رئیس فدراسیون و یا شخص مدیرکل هر استان به عنوان رئیس و نایب رئیس فدراسیون باید حتما یک نفر از آن‌ها در مجمع حاضر باشند.

فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که به دلیل مشکلات شخصی رامین طباطبایی رئیس این فدراسیون امکان حضور در مشهد را ندارند، همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی پیش‌تر در مرخصی حضور داشت و امکان حضور در این مجمع را نداشت و با لغو شدن حضور رئیس فدراسیون بسکتبال امکان برگزاری مجمع بنا بر قانون وجود نداشت.
 
 
انتهای پیام//ع.م
 

اطلاعیه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در خصوص لغو مجمع بسکتبال

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار