رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از طولانی شدن روند اخذ مجوزها انتقاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاران اعطای کار را به لقایش می‌بخشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با دستور کار بررسی طرح‌های کارگروه زیربنایی برگزار شد.

در این نشست رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با انتقاد از طولانی شدن اخذ مجوز سرمایه‌گذاران گفت: در این استان اخذ مجوز به بلای جان سرمایه‌گذاران و طرح‌ها تبدیل شده به طوری که عطایش را به لقایش می‌بخشند.

جبار کیانی‌پور افزود: طرحی که سرمایه‌گذار برای تصمیم‌گیری ارائه می‌کند پروسه چند ماهه‌ای طی می‌کند و سرمایه‌گذار چند ماهی بلاتکلیف می‌ماند.

وی خطاب به استاندار گفت: خواهش می‌کنم زمان دقیق برای اخذ مجوز مشخص شود و در همان زمان تعیین شده هم مجوز تعیین تکلیف شود اگر می‌گویند یک ماه، واقعا در این مدت باشد.

این فعال بخش خصوصی گفت: برای مثال بگویم که قیمت ماشین آلات شن و ماسه قبل از سال ۹۷، دو میلیارد بوده، اما در حال حاضر قیمت ۳.۵ میلیارد تومان شده است که تعلل در واگذاری مجوزها، اشتغال و فضای کسب و کار را از بین می‌برد.

کیانی عنوان کرد: پروسه اخذ مجوز از طریق پنجره واحد بی‌نتیجه است و در شورای برنامه‌ریزی و توسعه هم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

وی عنوان کرد: باور کنید من به عنوان یک سرمایه‌گذار عطای کار را به لقایش بخشیدم چرا که یکسال است درگیر اخذ مجوز هستم.

در ادامه حسین کلانتری در همین خصوص گفت: یک ماه فرصت برای اخذ مجوز از روز درخواست تا طرح در پنجره واحد لحاظ شود که اعضا با این پیشنهاد موافقت کردند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد کسانی که موافقت کردید یادتان باشد باید یک ماه مجوز را اجرا کنید.

 انتهای پیام/غ
تعیین زمان یک ماهه اخذ مجوزها در کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها: استانداری ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.