اخبارحوادث امروزدوازدهم مردادماه ۹۸؛

سد گلپایگان قربانی گرفت/ سوختن ۲ هکتار از مراتع روستای اوره شهرستان نطنز در اثر آتش سوزی

مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

سد گلپایگان قربانی گرفت

مهدی خلجی مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان اظهار کرد: با دریافت گزارش غرق شدگی جوانی در دریاچه پایین‌دست سد گلپایگان، مأموران آتش‌نشانی به همراه امدادگران اورژانس و هلال‌احمر به محل اعزام شدند.

او تصریح کرد: فرد حادثه‌دیده جوانی ۱۸ ساله بود که در هنگام شنا غرق شده بود، تاکنون تلاش غواصان برای یافتن جسد وی بی نتیجه مانده است.
 

سوختن ۲ هکتار از مراتع روستای اوره شهرستان نطنز در اثر آتش سوزی

سرپرست اداره محیط زیست نطنز گفت: این آتش سوزی به سبب سهل انگاری گردشگران و مسافران در روشن کردن آتش، رخ داد.

علیرضا غلامی افزود: آتش سوزی با همکاری مردم، محیط زیست، منابع طبیعی، آتش‌نشانی و نیرو‌های بسیج مهار شد.

او گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۴۵ هکتار از مراتع موجود در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز به دلیل خطای انسانی در آتش سوخته است.

حریق انبار علوفه پشت کارخانه قند اطفا شد

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حریق انبار علوفه در پشت کارخانه قند اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

h, گفت: خودرو‌های اطفاء سنگین از ایستگاه‌های هفت، ۱۵ و ۲۴ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این انبار حاوی ۳۰ تن علوفه بوده است، اضافه کرد: نیمی از این انبار طصمه حریق شد و این در حالی است که از آتش سوزی نیم دیگر که بخش مهم تری نیز بود با دقت و مهارت نیرو‌های امدادی آتش نشانی جلوگیری شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.