شرکت سونی قرار است در 11 آگوست تورنومنتی را برای کنسول PS4 آغاز کند که در دسترس افراد دارای اشتراک Plus خواهد بود.

مسابقه بزرگ کنسول PS4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد فضای رقابتی را در کنسول PS4 ایجاد کند که بر اساس آن گیمرهای طرفدار هر سبک از بازی و یا ورزش، می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و جوایزی را دریافت کنند. این مسابقه قرار است در تمامس سطوح و برای گیمرهای با تجربه و یا کم تجریه برگزار شود و هر کس در سطح و بازی خود برنده شود، جوایز خوبی دریافت خواهد کرد که در میان جوایز اعلام شده توسط سونی، حتی جوایز نقدی نیز وجود دارند. قرار است در این مسابقه ابتدا طرفداران بازی Mortal Kombat 11 به مبارزه با یکدیگر بپردازند، این مسابقه در ۱۱ آگوست برگزار خواهد شد.

 تورنومنت مربوط به هر بازی در چند هفته برگزار خواهد شد و پس از گذشت مدت کوتاهی، گیمرها از مرحله گروهی بالا رفته و وارد مرحله حذفی خواهند شد. برای عبور از مرحله گروهی هر گیمر باید در حداقل سه مبارزه از چهار مبارزه پیروز شود تا بتواند وارد مرحله بعدی شود. شرکت سونی یک باخت را به گیمرها تخفیف داده است تا به سرعت از دور رقابت بیرون نروند. همچنین این مسابقات فصلی هستند و گیمرها شانس زیادی برای برنده شدن در هر تورنومنت خواهند داشت.

خداحافظی جالب سونی با کنسول PS4

قرار است پس از پایان یافتن مسابقه بازی Mortal Kombat 11، شرکت سونی به ترتیب مسابقات FIFA 20، Battlefield V و Warface را راه اندازی کند. سونی اعلام کرد که قرار نیست مسابقات محدود به همین عناوین شوند و تا آخر سال جاری چندین عنوان دیگر به تورنومنت سونی اضافه خواهند شد. انتظار می‌رود عناوین دیگری که قرار است توسط سونی وارد مسابقه شوند، PES 20 و نسخه جدید بازی Cal Of Duty باشند چرا که این عناوین، هم اندازه بازی‌های FIFA 20 و Battlefield V دارای طرفدار هستند.


بیشتر بخوانید: افزوده شدن عناوین بزرگ به PSN


ظاهرا شرکت سونی در حال تدارک برای مراسم خداحافظی با کنسول PS4 است و این مسابقه نیز آخرین اقدام بزرگ سونی برای کنسول فعلی خود باشد.

انتهای پیام/

برگزاری مسابقه بزرگ PS4 توسط سونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ilia
۰۳:۵۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوست عزیز الان هم اگه به گیم علاقه دارید لازم نیست حتما ps4 بخرید
اگه بودجه ی کمی دارید از ps3 یا
Xbox 360 شروع کنید که دست دوم با قیمت خیلی پایین گیر میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
از زمانی که پلی استیشن یک اومد تلاش کردم یکی بخرم ولی هنوز نتونستم زندگی انقدر چاله داره که نتونستم پول واسه خرید کنسول پس انداز کنم
آخرین اخبار