امام جمعه نهاوند:

قلم و کلامتان برای حل مشکلات مردم باشد

امام جمعه نهاوند گفت: شما خبرنگاران اول خدا را در نظر داشته باشید و بعد به دنبال پیگیری مشکلات مردم باشید

قلم و کلامتان برای حل مشکلات مردم باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا  امام جمعه نهاوند امروز در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران نهاوند به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت:همانگونه که در قرآن به صراحت گفته شده آنچه که بدان علم ندارید عنوان نکنید، لازم است خبرنگاران در بیان مسائل به حدس و گمان اکتفا نکنند و مستند و مستدل بنویسند تا از آنچه گفته یا نوشته اند، محکم دفاع کنند.

وی با بیان اینکه  قلم و نگاه شما اصحاب رسانه و خبرنگاران به مسائل جامعه که دلسوزانه و خداپسندانه است گفت: این قلم زمینه خدمت به مردم را فراهم می‌سازد که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود.

امام جمعه نهاوند افزود: شما خبرنگاران بیشتر از دیگران در جریان فعالیت‌های انتخاباتی هستید پس مستند خبر بدهید و از تخریب به دور باشید.

مغیثی نیا از خبرنگاران خواست در سطح شهرستان از پرداختن به مسائل جزئی که حاصلی برای مردم ندارد و مورد مایوس شدن آن‌ها می‌شود پرهیز کنند،.

وی در ادامه بیان کرد:  بعضی موضوعات مهم در سطح شهرستان وجود دارد که از سوی خبرنگاران کمتر به آن پرداخته و به موضوعات جزئی و منفی توجه زیادی می‌شود.

وی بیان کرد: اینکه رسانه‌ها هم باید مشکلات مردم را بگویند و آن را پیگیری کنند و هم منافع نظام را مد نظر قرار دهند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه باید به مسائل فرهنگی و مناسبت‌ها روز و ملی و مذهبی نیز توجه ویژه داشت، بیان کرد:  امروز سالروز ازدواج حضرت فاطمه سلام الله علیها و حضرت علی علیه السلام و روز ازدواج  است، اما متاسفانه در دوران ما ملاک‌های ازدواج تغییر کرده و به پول، مقام، زیبایی و شغل تبدیل شده، بنابراین رسانه‌ها در امر ازدواج، ملاک را از سمت مادیات به معنویات سوق دهند.

انتهای پیام/د.ا

خبرنگاران به دنبال پیگیری مشکلات مردم باشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.