مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کرمان گفت: اخیرا شاهد بوده و هستیم که حضور پلیس در محور‌ها محسوس‌تر شده و شاهد تغییرات خوبی در حوزه نظم و امنیت استان هستیم.

در حوزه ارتقا فرهنگ ترافیک آماده هرگونه مشارکت با پلیس هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان کرمان در نشست با فرمانده انتظامی استان گفت: اخیرا شاهد بوده و هستیم که حضور پلیس در محور‌ها محسوس‌تر شده و شاهد تغییرات خوبی در حوزه نظم و امنیت استان هستیم.

 علیرمضانی با اشاره به ضرورت ارتقاء فرهنگ انضباط ترافیکی در سطح استان افزود: در این رابطه در حوزه کمک به مبحث ترافیک قبلا از صداو سیما مطالبه گری شده و در این حوزه در جهت هرگونه همکاری با پلیس آمادگی داریم.

او تصریح کرد: در این زمینه یک راه قابل انجام ساخت انیمیشن در حوزه ترافیک است که ما آنرا پرحجم منتشر می‌کنیم و پشت آن پلیس با جدیت برخورد کند تا به نوعی فرهنگ سازی لازم صورت بگیرد.

علیرمضانی ادامه داد: ما دنبال این هستیم که در حوزه ترافیک یک کار جدی و اثربخش انجام دهیم و در این زمینه مانند برنامه"در شهر"خیلی از امورات تولید را به خود پلیس وا می‌گذاریم چراکه ماموریت‌ها و سختی کار ما یکی است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان گفت: از ظرفیت تعامل و همفکری شما استفاده می‌کنیم چراکه رصد‌های اجتماعی خوبی در سطح ناجا انجام می‌شود و لازم است به ما نیز جهت تحلیل‌های اجتماعی ارائه شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز دراین دیدار گفت: همکاری‌های این مجموعه با پلیس به ویژه در راستای تولید برنامه"در شهر" جای قدردانی دارد.

سردار ناظری افزود: در قسمت اخیر این برنامه تلوزیونی به خوبی به موضوع مراقبت از فرزندان پرداخته شد که قطعا اثربخشی خوبی بر والدین و خانواده‌ها خواهد داشت و ان شا الله تولیدات و برنامه‌های بهتری نیز داشته باشیم.

سردار ناظری با اشاره به تعامل مطلوب دو نهاد جهت راه اندازی استودیو پلیس گفت: اقدامات صداوسیما می‌تواند تسهیل کننده ماموریت‌های انتظامی بشود و در حوزه دفتر تحقیقات کاربردی نیز کار‌های پژوهشی خوبی رقم خورده که برخی در سطح کشوری مطرح شده اند و در اختیار صدا و سیما قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار