مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اهدای ۵۸۹ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به ۲۰۲ جوان مددجو کرمانشاهی از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت : پیش بینی می‌شود با کمک کمیته امداد سه هزار جوان دیگر تا پایان سال جاری زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به برنامه این نهاد برای تامین بخشی از هزینه‌های ازدواج جوانان مددجو، گفت : پیش بینی می‌شود امسال سه هزار و ۹۳ جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با دریافت کمک هزینه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی با یادآوری اینکه در چهار ماهه نخست امسال ۲۰۲ جوان مددجو کرمانشاهی راهی خانه بخت شده اند، گفت : این نهاد بیش از ۵۸۹ میلیون تومان اعتبار به منظور تشکیل زندگی مشترک این جوانان مددجو اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد به نوعروسان و بانوان با ازدواج مجدد کمک هزینه خرید جهیزیه و به پسران تحت حمایت هدیه ازدواج پرداخت می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: اعتبارات ازدواج مددجویی در سال ۹۷ نیز هشت میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان بوده که با این میزان اعتبار بیش از سه هزار و ۷۰۰ جوان کرمانشاهی زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

محسن رخصی با اشاره به اینکه مراجعه به دفاتر امداد و سایت الکترونیکی emdad.ir از راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در ازدواج آسان مددجویان به شمار می‌رود، تاکید کرد: امیدواریم امسال با کمک‌های خیران عرصه ازدواج جوانان بیشتری از افراد پیش بینی شده راهی خانه بخت شوند .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز زندگی مشترک سه هزار و ۹۳ جوان تحت حمایت کمیته امداد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.