دادستان مرکز خراسان رضوی با صدور دستورات ویژه قضایی در حالی رسیدگی به جرایم خشن و زورگیری‌های توام با ایجاد رعب و وحشت اعضای باند «گربه‌های وحشی» را به شعبه ویژه جرایم جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد سپرد که تاکنون حدود ۸۰ تن از مال باختگان، دزدان مخوف را شناسایی کرده اند!


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ماجرای پرونده «گربه‌های وحشی» که هر لحظه شکل گسترده تری به خود می‌گیرد از یک پرونده جنایی در منطقه قاسم آباد مشهد آغاز شد. این حادثه تلخ در شامگاه سی و یکم تیر از آن جا رنگ جنایی به خود گرفت که سه جوان موتورسوار، وارد پارک خطی در امامیه ۸۱ شدند و جوان ۲۱ ساله‌ای به نام «امیر اسدی» را با ضربه کلنگی قمه به قتل رساندند تا تلفن همراهش را سرقت کنند، اما با مقاومت طعمه خود روبه رو شدند و در حالی که دست شان به خون آلوده شده بود با رها کردن پیکر نیمه جان «امیر» از محل حادثه گریختند! به گزارش خراسان، این گونه بود که قاضی ویژه قتل عمد مشهد وارد عمل شد و عملیات شناسایی و دستگیری مجرمان خطرناک در دستور کار قرار گرفت.

اعترافات هولناک «گربه‌های وحشــی» مشهد/ قمه را کلنگی در کتف قربانی می‌زدیم، دیگه مقابله نمی‌کرد! + تصاویر


داغ ترین اخبار حوادث امروز:

ماجرای جنجالی مراسم خاکسپاری یک سگ در یکی از مساجد شمال + عکس

عموی بازیگران سرشناس قاتل از آب درآمد! + جزئیات

فوت و فن‌های عجیب «سعید زانتیا» برای باز کردن درب خودرو با دستان بسته! + فیلم

نجات معجزه‌آسای پسر خردسال بعد سقوط از ۴ طبقه! + عکس

جنایت‌های مادرانه زن حسود/ از ربودن داماد تا به آتش‌کشیدن دخترش برای سر به مهر ماندن رازی هولناک

دردل‌های زنی که همسرش اختلافات زناشویی‌شان را با شمشیر و اسلحه حل می‌کرد/ بدبختی‌هایم از مخدر صنعتی شروع شد!

جزئیات سوختن ۴ زن و مرد در سفره خانه


با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، قاضی غلامعلی صادقی (دادستان مرکز خراسان رضوی) و سردار محمدکاظم تقوی (رئیس پلیس خراسان رضوی) با صدور دستورات ویژه‌ای در سلسله مراتب انتظامی و قضایی، خواستار تلاش شبانه روزی برای دستگیری مجرمان خطرناکی شدند که موجب ایجاد رعب و وحشت و ناامنی شده بودند.

در پی صدور این دستورات قاطع، بلافاصله گروه تخصصی و زبده‌ای از کارآگاهان به فرماندهی سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) و با نظارت مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (سرپرست پلیس آگاهی) تشکیل شد تا با راهنمایی‌های قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد عملیات اطلاعاتی و پلیسی را آغاز کنند. تحقیقات مقدماتی کارآگاهان نشان می‌داد با توجه به جرایم هولناک اعضای این باند خطرناک که برای ترساندن طعمه‌های خود ابتدا ضربات قمه و خنجر را بر پیکر مال باخته فرود می‌آوردند و بعد گوشی او را می‌ربودند، از سوی مال باختگان لقب «گربه‌های وحشی» را گرفته اند؛ بنابراین گزارش، گروه تخصصی کارآگاهان، در چند شاخه پلیسی و به سرپرستی سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) ابتدا به چهره زنی سردسته‌های باند «گربه‌های وحشی» پرداختند و با کمک شاهدان عینی تصویر چهره نگاری «حسین – الف» (متهم به قتل) را ترسیم کردند. آنان سپس به چند شماره ناقص از پلاک موتورسیکلت هوندای قهوه‌ای رنگ رسیدند که هنگام وقوع جنایت مورد استفاده زورگیران آدمکش قرار گرفته بود. ردیابی و استعلام مالک موتورسیکلت، کارآگاهان را به فروشگاهی در منطقه ۱۷ شهریور مشهد کشاند، اما فروشنده اظهار کرد موتورسیکلت مذکور را به یکی از همکارانش در بولوار «امام خمینی (ره)» فروخته است. این گونه بود که دامنه تحقیقات کارآگاهان گسترده‌تر شد و در نهایت به جوانی به نام «محمد- خ» رسید؛ بنابراین گزارش، کارآگاهان زبده آگاهی که با رصد‌های اطلاعاتی دقیق گروه کارشناسان اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به فعالیت‌های شبانه روزی خود ادامه می‌دادند، «محمد- خ» را در بولوار دوم طبرسی شناسایی کردند و او را زیر نظر گرفتند. این جوان ۲۲ ساله ابتدا با دو نفر از دوستانش و برای مصرف مواد مخدر وارد منزلی شدند که پاتوق برخی از دزدان مخوف بود، اما ماموران او را تا شناسایی اعضای دیگر باند مخوف «گربه‌های وحشی» دستگیر نکردند تا این که بالاخره بعد از هشت روز عملیات ردزنی، هفت عضو اصلی این باند و همچنین سه جوان متهم به قتل امیر اسدی، شناسایی شدند. با تکمیل اطلاعات درباره مخفیگاه‌های اعضای باند، عملیات دستگیری با دستور سردار تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) و نظارت مستقیم قاضی کاظم میرزایی در حالی آغاز شد که این عملیات سه شبانه روز به طول انجامید و در این مدت کارآگاهان و مقام قضایی مجبور به بیدار خوابی بودند چرا که پس از برنامه ریزی و محاصره پوششی مخفیگاه‌های سارقان، عملیات دستگیری آنان در ساعات اولیه بامداد صورت می‌گرفت.

در این عملیات هماهنگ و غافلگیرانه هفت تن از اعضای باند به همراه دو فرد افغانستانی که مالخر گوشی‌های سرقتی بودند، دستگیر شدند و به مقر پلیس آگاهی انتقال یافتند.

اعترافات وحشتناک
بررسی سوابق متهمان و اعترافات هولناک آنان نشان می‌داد پلیس با یک شبکه خطرناک تبهکاری روبه روست که در قالب گروه‌های دو یا سه نفره به زورگیری‌های خشن می‌پرداختند. آنان معترف شدند بیشتر زورگیری‌ها را در مناطق قاسم آباد و آزادشهر انجام داده اند و هر بار که برای زورگیری از مخفیگاه هایشان بیرون می‌آمدند چند نفر را با چاقو و قمه مجروح می‌کردند تا اموال شان را به یغما ببرند.

«گربه ستاره دار!»
یکی از اعضای باند که اشکالی مانند «ستاره» را روی دستش خالکوبی کرده است، توسط زنی مورد شناسایی قرار گرفت که هنوز هم از نزدیک شدن به او وحشت داشت. آن زن می‌گفت: آن‌ها با شکستن دستم، پول و ساعت و دیگر اموالم را سرقت کردند.

تحقیقات تخصصی سرهنگ بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد) و سرگرد وحید حمیدفر (افسر ویژه پرونده گربه‌های وحشی) بیانگر آن بود که اعضای این باند مخوف در مناطق میثاق، حجاب، اندیشه، پارک رازی، امامیه، دکتر حسابی، آموزگار، استقلال، وکیل آباد و ... دست به سرقت‌های هولناک توام با ضرب و جرح طعمه‌ها زده اند.

طعمه‌ها چگونه انتخاب می‌شدند؟
 اعترافات متهمان که ظهر پنج شنبه گذشته قاضی میرزایی را به پلیس آگاهی کشاند تا بررسی‌های تخصصی در حضور مقام قضایی صورت گیرد، به آن جا رسید که یکی از اعضای این باند در پاسخ به سوال قاضی ویژه قتل عمد درباره چگونگی انتخاب طعمه‌ها گفت: ما معمولا به سراغ افراد جوان و نوجوان می‌رفتیم، اما قبل از آن محدوده ارتکاب زورگیری را به دقت بررسی می‌کردیم تا در مکانی خلوت به طعمه حمله کنیم. با این حال، وقتی به بهانه پرسیدن سوال یا نشانی به او نزدیک می‌شدیم ابتدا ضربه کارد را بر شانه یا کتف او وارد می‌کردیم تا این گونه رعب و وحشتی ایجاد کنیم که کسی جرئت مقابله با ما را پیدا نکند و اگر کسی هم سر راهمان قرار گرفت با دیدن قمه خون آلود بترسد و فرار کند!

آنان همچنین اعتراف کردند گوشی‌های سرقتی را نیز به دو جوان افغانستانی می‌فروختند که هم اکنون دستگیر شده اند!

۸۰ فقره زورگیری
اعضای باند «گربه‌های وحشی» که هنوز با دستور قاضی میرزایی تحقیقات از آنان ادامه دارد، در حالی با تعدادی از مال باختگان در اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی روبه رو شدند که تاکنون حدود ۸۰ نفر، اعضای این باند را شناسایی کرده اند.

گزارش خراسان حاکی است، با درج خبر دستگیری اعضای این باند هنوز تعداد زیادی از شهروندان با مراجعه به اداره مبارزه با زورگیری و کیف قاپی، متهمان را مورد شناسایی قرار می‌دهند که تحقیق در این باره توسط گروهی از کارآگاهان با نظارت سرهنگ جعفریان ادامه دارد.

اعترافات ۳ عضو خطرناک باند
به گزارش خراسان، محمد، جواد و امیرحسین، سه عضو اصلی شبکه «گربه‌های وحشی» هستند که در ماجرای قتل جوان ۲۱ ساله نقش داشتند.

«محمد» (راکب موتورسیکلت) در اعترافاتی هولناک گفت: وقتی از طرف بولوار میثاق وارد امامیه شدیم، امیرحسین با دیدن دو جوان در پارک خطی، از من خواست به سوی آن‌ها بروم. وقتی آن جا رسیدیم، جواد و امیرحسین پیاده شدند و امیرحسین خطاب به آن جوان (مقتول) گفت: «سامان خله تویی که برای خواهرم در تلگرام پیام می‌فرستی؟» او با گفتن این جملات دیگر منتظر پاسخ نماند و ضربه کلنگی قمه را به شانه آن جوان وارد کرد و از او خواست گوشی تلفن اش را بدهد، اما وقتی با مقاومت او روبه رو شد به همراه جواد روی موتور پرید و از محل گریختیم. من آن‌ها را در میدان فهمیده پیاده کردم و به خانه خودمان بازگشتم! امیرحسین نیز در اعترافات خود ضمن اقرار به جنایت گفت: بعد از این ماجرا زورگیری‌های دیگری نیز انجام دادیم.

جواد نیز که نقش زیادی در زورگیری‌های خشن مشهد دارد، به قمه کشی و وارد آوردن ضربات هولناک به طعمه‌های خود در مناطقی مانند هاشمیه اعتراف کرد.

دستور ویژه دادستان
به دنبال دستگیری اعضای این شبکه مخوف، دادستان مشهد طی دستوری به قاضی ویژه قتل عمد، از وی خواست تا به جرایم زورگیری‌های اعضای این باند نیز در شعبه ویژه جنایی رسیدگی کند. در همین حال قاضی کاظم میرزایی با تقدیر از حمایت‌ها و دستورات ویژه قاضی صادقی (دادستان مشهد) بر ریشه یابی کامل اعضای این شبکه و دستگیری آنان تاکید کرد. قاضی ویژه قتل عمد ضمن قدردانی از سردار تقوی و همه عوامل پلیس آگاهی خراسان رضوی به ویژه نیرو‌های اداره جنایی به خراسان گفت: با ارسال پرونده‌های متهمان از شعبه‌های دیگر قضایی، تحقیقات در ابعاد مختلف درباره اعضای این باند به صورت گسترده ادامه می‌یابد.

اعترافات تکان دهنده «گربه‌های وحشــی»

اعترافات تکان دهنده «گربه‌های وحشــی»

اعترافات تکان دهنده «گربه‌های وحشــی»

اعترافات تکان دهنده «گربه‌های وحشــی»

منبع:خراسان

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارحوادث ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیا
۰۳:۳۳ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
برای پاکسازی ایران نبایدبه ارازل اوباش موادفروشها دزدان وخلافکارها رحم کرد. فقط اعدام باید بشوند.
Iran (Islamic Republic of)
سیا
۰۳:۱۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
همه شون باید به بدترین شکل ممکن اعدام سلاخی کرد که درس عبرت بشه برا بقیه اوباشها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
ناراحتی و درد شدید من از اینجا است که این موجودات کثیف نام های پیامبر و ائمه را دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
اینا یه مشت آدم اوباش نالوتین ک فقط باید گیر یکی بدترازخودشون بیفتن یاهم گیر قانون که پوست از گلشون بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
دوباره ازادشان گناهی نکردن فقط ادم کشتن دوباره ادم بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
ضمن تشکر از پلیس و مراجع قضائی
همگی به عنوان قاتل و مفسد فی الارض باید اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
اينا ديگه قلبشون انساني نيست بايد اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۲:۱۲ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
ماموران محترم پلیس بصورت مخفی باید در کمین این ارازل واوباش باشن وقبل از هر حرکتی ارازل را دستگیر بکنند وشرشان را از سر مردم کم کنند ما به پلیس ونیروی انتظامی درود می فرستیم زنده باشید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۰۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
زوددستگیرشون.چقدرجلوخونریزی.بیگناه.گرفته
Turkey
مسعود
۰۲:۵۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
واقعاباید دست این مامورین روبوسید.زحمات ایناست که این امنیت روواسه مافراهم کردن دمتون گرم خسته نباشید.....
Iran (Islamic Republic of)
perspolise
۰۱:۳۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
باید کسی که قتل انجام داده اعدام بشه بقیشونم یکی پنجاه سال زندان ببرن براشون
Iran (Islamic Republic of)
علی رضایی
۰۰:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
به بدترین وضع ممکن که مردم رو اذیت کردن مجازاتشون کنن بعد اعدام تا درس عبرت دیگران شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اعدام.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۲:۵۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
از نظر من اینا حیوان هستند
اسم انسان برای این جانی ها مناسب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
باید چند نفرشان درملع عام اعدام شوند بقیه هم مچ دستشان قطع شوندتاعبرت بعضی دیگران شه ولی افسوس ........؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اعدام کنید تاامنیت به جامعه بازگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
پس کی باید جلو این دزدان بی سروپا گرفته بشه. اینها باید به صورت علنی در خیابانها اعدام بشن. چرا بچه های ما امنیت نداشته باشند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Abolfazl
۲۱:۰۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
فقط اعدام می‌تونه جواب این کار باشه.
Iran (Islamic Republic of)
حیدر خان
۲۱:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
گردنشونو بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام درود بر برادران نیروهای انتظامی وقضایی خراسان .به نظرم اعدام راحت کردن آنهاست .دودست قمه کشان قطع شود و و آزاد شوند.
Iran (Islamic Republic of)
عشقی
۱۹:۰۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
دوعامل مهم در ناامنی اجتماعی:اول بیکاری دوم اعتیاد به موادهای صنعتی و روانگردان ها""""""این افراد با این سابقه خشن باید سریعا اعدام بشن تادرس عبرتی بشه برای بقیه بعدش باید به ناهنجاریهای اجتماعی رسیدگی شود وعوامل موثر در ترغیب این افراد برای اعمال خشن ومجرمانه شناسایی ودراولویت رسیدگی قراربگیرد...باید اقتصاد متحول شود
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه
۱۹:۰۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
مث شمر میمونن اعدام واس اینا کمه پوست اینا باید زنده زنده کند باید ببندیشون ب اسب توشهر بکشیشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
همه درست می گند فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
واقعا دم‌پلیس‌گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اعدام شه
Iran (Islamic Republic of)
جمشید ملایی
۱۸:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
والله اگر ضوابط در نظر گرفته بشودباید حداقل ۴نفر از این افراد اعدام و باقی زندان طولانی مدت با اعمال شاقه
Ireland
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
باید دستش قطع کنید زجر بکشد بعدا یک با قطع بشه میله داغ داخل دستشو فرو کن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۳۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اشد مجازات این جانی ها رو نباید دوباره در جامعه رها کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
چرا به رغم شرارتهای زیاد و زخمی کردن افراد مختلف و قبل از اینکه کسی کشته بشه موضوع با جدیت دنبال نشده تا دستگیر بشن. آیا عملیات جدی پلیسی فقط پس از قتل افراد آغاز می شود و پرونده های کمتر از قتل ارزش سرمایه گذاری ندارد . مسلما همین اشرار نیز مانند بسیاری دیگر با ارعاب خانواده مقتول رضایت گرفته و مدتی بعد آزاد و به شرارتهای خود ادامه خواهند داد.
Germany
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
بی رحم و بی شرف اعدام باید گردد این مسآله شاید برای فرزند ما هم اتفاق بیفتد پس باید با اعدام همه اینها شرشان را بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه یک پرونده حتما باید جنایی بشه تا دنبالشو بگیرن این گروه چند سال بوده خفت گیری میکردن
Iran (Islamic Republic of)
محند
۱۷:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اینا را باید اعدام کرد
البته این مسائل باید ریشه یابی شود و مسببان این وضع نیز باید محاکمه شوند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
فقط اعدام اما زودت
ر از این که اینقدر گردن کلفت بشن
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۷:۰۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
حالا اگه فردا اعدامشون کنن یه عده میگین گناه دارن جوونن اعدام نکنین حقوق بشر رو رعایت کنین!!!
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۶:۴۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اعدام بشن البته قبل از اعدام اعمال شاقه ک رومردم انجام میدادن روشون اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اعدام فقد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اره ولله باید اعدام بشه کوکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
دست پچه های اطلاعات را میبوسم واقعا هر انچه داریم از جانسوزی این عزیزان موید باشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام :چگونه 16نفراینهمه زورگیری کردند... شماتازه دستگیرشان کردید... بخاطرحرمت وپاس داشتن خون شهیدان ایران عزیزمان... اعدام کنیدتادرس عبرت دیگران شود...
United States of America
شیرزاد
۱۶:۲۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
باید اعدام بشن بامشخصات کامل برای دیگران عبرت بشه
Iran (Islamic Republic of)
بی غم
۱۶:۲۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
به نظر من اینا مقصر نیستن بدتر از اینا هم میان چون همه چی شده پول مقصر اصلی بعدها می فهمید
Iran (Islamic Republic of)
اللهم عجل فرج منتقم الزهرا س
۱۶:۱۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
این از برکات وجود آیت الله رییسی می‌باشد انشاءالله خدا قوت خادم الزهرا آیت الله رییسی سرباز امام زمان و خامنه ای انشاءالله ریشه فساد در جامعه را بخشکاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
همشون مثل چی اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
فقط باید بفرستمشون روسیه که تو زندان های اونجا بپوسن.والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
باید همه این ها اعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
جاسم قاسم
۱۵:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اگردادگاهاراست میگن وبفکرمردم هستن همه آنها واعدام کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
همشون که قاتل نیستن ؛ بزرگترهاهم مقصرن هیچ کسی دلش نمیخاد قاتل بشه ؛ فقر درد بزرگیه چه فقرمالی چه فرهنگی وچه شخصیتی / اعدام هرکدام ازاینها باعث میشه برادر ویاحتی پسرش بشه یک قاتل دیگه / بهترین جا برای اینا زندانیه که توش درس بخونن و حرفه یاد بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
چند روز پیش دو نفر خواستن کیف بدزدن جلوشون در اومدم شانسم گرفت یکیشون خورد زمین اون یکی هم فرار کرد فقط قمه داشتن. گرفتیمش تا میشد زدیمش واقعا ناراحت شدم التماس می‌کرد. بعد پلیس اومد. شناختشون گفت این همونیه که یه دختر رو رو زمین می‌کشید که کیفشو بزنه اون دختر الان بیمارستانه. دلم به حال خودمون و مردم سوخت که با ضعف قانون باید تا قاتل شدن اینا صبر کنیم. اگه فرزند یکی از ما براش اتفاقی بیافته چکار کنیم. خدا صبر به اون خانواده بده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
باید جوری در ملا عام اعدام بشن که نمونش توی تاریخ نباشه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۵۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اعدامشون کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
واقعا متاسفم، چهره هاشون را به مردم نشون بدید! اینها که متهم نیستند بلکه مجرم هستند و جرمشون محرز و اعتراف هم کردند. بذارید همه مردم ببینند و بشناسند و خانواده هاشون بفهمند که بیشتر و پیش تر از اینها باید مراقب نوجواتان شون باشند!! سایر خانواده ها هم به رفتار و رفت و آمدمشکوک فرزنداتشون توجه داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
باید پوست بدنشون رو بکنن و روی اون نمک و فلفل بپاشن بعد پوستشون روی دستشون بخیه بزنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
خداقوت دلاوران نیروی انتطامی . سلامت باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
نهایتا یکی دوتاشون رواعدام میکنن بقیشون روهم چندسالی حبس وپس از حرفه ای شدن آزاد
-
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
من اگر جای مسئولین باشم . اینها را نمی کشم . با ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه قرار داد می بندم و آنها را می فرستم به سیبری تا در آنجا به کارهای سخت وادارشان کنند تا بمیرند . ولشان هم نخواهم کرد پیگیر وضعیت مرگشان هم خواهم بود . از این به بعد هر کسی جرائت کرد ،قمه به دستش بگیرد. اینها زاییده ضعف قانون و بیکاری هستند .
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۷:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
هرکسی جرمی مرتکب شده باید طبق قانون مجازات بشه. به نظر من ریشه یابی جرم و چرایی وقوع آن اهمیت دوچندان دارد. وقتی در تربیت افراد در مدرسه حق تو گفتن به دانش آموز نیست نتیجه این می شود.موضوع دیگر بیکاری است که منشا بسیاری ازگرفتاری هاست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۱۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
لذت بردم از جناب آقای رئیسی با این مدریت قاطع و جدی واقعا که برازنده این مقام هستن .
Iran (Islamic Republic of)
الی
۰۲:۰۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
باید به شیوه خودشون نابود بشن.باضربات کلنگیه قمه.باید زجر کش بشن این از داعشی ها بدتر
Iran (Islamic Republic of)
کلرز
۰۱:۳۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
همشون را اعدام کنید بدون تخفیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
به صورت جاندار زنده ببندند به موشکهای هوا فضا ، جا میمون بفرستن ایستگاه فضایی که به درد پیشرفت علم هم بخورن. زنده موندن آزمایش بعدی، مردن هم که به درک اسفل السافلین.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اعدام اعدام اعدام و اعدام و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
فردا ازاد میشن و بعد مدتی شروع میکننن.
این شده قانون.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اینارو ولش کنین من فردا میترسم برم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
باید بندازنشون جلوی چند تا سگ هار گرسنه و وحشی تیکه تیکه بشن تا بفهمن که سوسک وحشی هم نیستن .... با قمه و قداره بچه 12 ساله هم میتونه بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
فقط امیدوارم با صرف این همه هزینه و زحمت شبانه روزی با دادن یک یا دو سال حبس آزادشون نکن و دوباره همه چی از. اول شروع کنن به جنایت هاشون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
لعنتیها رو چشمشونو نپوشونید مردم بشناسن این زالوهارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
کاش با همون قمه ها اینا رو زجر می دادن و میکشتن. باید مثل خودشون چند ضربه قمه بهشون بزنن تا بفهمن یعنی چی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
اگر از این به بعد چهره متخلفان تورسانه هاوروزنامه ها دیده شود دیگه کمتر دزدی قتل وجنایت وزورگیری میشود اینهاییکه توفکر خلاف هستن پیش خودشون فکرمیکنن اگر جرم کنیم ابروی کل خانواده فامیل میرود دیگه کسی به خودش جرات کارخلاف رانمیدهد تاحالاکه متخلفین یاچهره شون پوشیده هست وهم به اسم الف باخیالشون راحت هست که کسی نمیشناسه چهره شون را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
فقط اعدام/اینها ادم نیستند وقتی با این سن کم راحت جوان مردم را با قمه زخمی میکنند پس بزرگ شن میخان بشن یاکوزا .بهتره جلوی رشد این انگل ها رو بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
اعدام نکنن اینامثل زالو تکثیر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
حالا دیگه این رو می گم
فقط اعدام
واقعاً وحشتناک بود
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
این انگلا رو اعدام کنید تا جوانهای خوبمون بدست اینا کشته نشن
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۹:۱۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
انشاالله آقای رئیسی کارراتمام میکند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
همین چند ماه اخیر دو تا موتور از ما دزدیدن هر کدوم شیش هفت تومن پولش بود وقتی اعلام سرقت میکنی اصن ی چیز طبیعیه واس نیرو انتظامی. من فیلم و عکس واضح سارقین رو دارم اما هیچکار برام نکردن موتور منو شاید دویست تومن بیشتر نفروشن اما من ی ادم کارمند با برجی ۱۵۰۰ چند وقت نون نخورم تا بتونم همونو باژ بخرم اقا لطفا خواهشا از نیروهای انتظامی و اکاهی میخام رسیدگی کنن اهمیت بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
دقت کردین امسال این مجرما همه سابقه کیفری بابت همین کارشون دارن. متاسفانه فقط میرن زندان بعد مدتی دوباره آزاد میشن.معلوم نیست کی قراره قانون بابت این جانیها اجرا بشه.
یا اعدام یا قطع کردن اعزای بدنشون بهترین حکم برای ایناست
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۰۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
طبق قانون و شرع همشون محارب فی الرض هستند، اعدامشون کنین تا درس عبرتی بشه واسه کسای دیگه مثل اینا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
از اونجایی که مشهد یه شهر زیارتی سیاحتیهجمعیت قابل توجهی به امید کار یا خلاف به سمت این شهر مهاجرت میکنند که همین باعث میشه امار جرم جناثیت در این شهر بالا باشه
همه این جرمها بیشتر به خاطر جمعیت مهاجر به این شهرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
توبه گرگ مرک است. اول بایست دستشون رو قطع کرد بعدا با همون وسیله کلنکی زجرکش کرد و در آخر سرشون رو در ملاعام قطع کرد و در اسید حل کرد. تا بدونن چه سرنوشتی در آخر خواهند داشت. عطوفت اسلامی برای انسان هستش که دچار خطا میشه اینا از حیوان درنده پسند تر هستن و ذات شیطانی دارن.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
اینارو اعدام کنید تا دیگه کسی از این غلطا نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
مبادا اینا رو آزاد کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
اگه مملکت اسلامی داریم اگه تابع قانون خدا هستیم.....خدا تو قرانش به صراحت گفته مجازات دزد قطع دستشه.......اگه دنبال درست شدن این اوضاع هستیم باید برگردیم به اجرای قانون خدا روی زمین...اونایی که مجازاتشون اعدامه حکمشون سریع اجرا بشه اونایی هم که اعدام ندارند بدون ترحم دستشون قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
..............
۱۶:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
باید جوری در ملا عام اعدام بشن که نمونش توی تاریخ نباشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
کاش من قاضی رسیدگی کننده به پروندشون میشدم تا همشونو نقره داغ میکردم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
اینا اگر تهران بودن پرنده خشمگینم نمیشدن!
اینا همش خروجی های دستگاه قضا سابق ک سارق زودتراز شاکی میرسه خونش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
همان جا که به دیوار تکیه دادند یکی یک گلوله تو مغزشان خالی کنند . نه زندان لازم است نه دادگاه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
واقعا متاسفم برا این وضعیت جامعه
Iran (Islamic Republic of)
محسن نوروزی
۱۶:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
باید این جانوران اعدام شوند تا درسی شود برای دیگران ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
وقتی این افراد اینگونه اعتراف کرده اند پوشاندن چشم آنها چه معنی دارد؟ این افراد اگر ابرو داشتند که با دزدی و زورگیری و اعتیاد همراه نبودند . البته این افراد با دروغ و حقه قاضی را فریب می دهند و مدتی دیگر در خیابان ها به جنایاشتان ادامه خواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
قیمته تلاامروز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
امان از بد تربيت کردن فرزندان که همه رو بدبخت ميکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
دستگیری این ها چه فایده چند سال دیگه آزاد میشن یا فرار می کنند چون که تازگیا از زندان فرار کردن خیلی آسون شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
ابتدا دستشون قطع بشه و سپس اعدام فقط اعدام فقط اعدام فقط اعدام فقط اعدام فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
محو بشن از رو زمين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
این دزدها وقاتلان بی رح خود در درجه اول قربانیان اختلا س هاو عدم صحیح مدیریت اقتصادی واجتماعی جامعه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
نسل جوان داره نابود ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
اول کار اجباری ،بعد اعدام
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
به جهنم همش را اعدام کنند که دیگر از این اشتبهات را را ادامه ندهدن
Sweden
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
پس از 80 فقره اون هم به خاطر وقوع قتل قاضی دستور شناسایی رو داده
Iran (Islamic Republic of)
محید
۱۴:۵۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
با سلام
ضمن سپاس از زحمات نیرو انتظامی این سوال همیشه بی جواب هست که چرا این افراد بیش از 80 مورد دزدی و چاقو کشی در پرونده دارند و باید بعد از قتل یک جوان نیرو انتظامی با جدیدت پیگیر دستگیری بشود شاید اگر زودتر اقدام میشد ان جوان هموز زنده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
موندیم چرا آنقدر مشهد ناامن شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
شما اشتباه میکنی،چون بیشتر رو مشهد زوم میکنند که مشهد رو بدنام کنند شما فکر میکنی مشهد ناامنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
کسی قبل از قتل شاکی اینا نبود که قتلی بیفته بعد دستگیر بشن
۱۲
آخرین اخبار