مسئول کانون خادمیاری خانواده آستان قدس رضوی دفتر نمایندگی خوزستان گفت: طرح زندگی به سبک رضوی ویژه زوجین جوان با هدف استحکام‌بخشی به کانون خانواده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهمنی مسئول کانون خادمیاری خانواده آستان قدس رضوی دفتر نمایندگی خوزستان گفت: طرح زندگی به سبک رضوی ویژه زوجین جوان به مدت ۳ سال طول می‌کشد هدف از طرح استحکام‌بخشی به کانون گرم است تا خانواده مستحکم، قوی و اسلامی داشته باشیم.

او افزود: نخستین گام کلاس‌های حضوری آمادگی است و آموزش‌های حضوری خواهیم داشت و برنامه‌ریزی برای مشاوره به صورت غیرحضوری و حضوری صورت گرفته و زوجین از ۳ پشتیبان بهره‌مند می‌شوند که در آن خدمات مختلفی ارائه می‌شود.

بهمنی بیان داشت: فراهم شدن فرصت خادمیاری در حوزه، آموزش‌های حضوری و مجازی، خدمات پشتیبانی و مشاوره‌ای، فعالیت‌های فرهنگی و اردویی و امکان استفاده از غذای متبرک مهمانسرای امام رضا (ع) از خدمات و امتیاز‌هایی که زوج‌ها از این طرح بهره‌مند می‌شوند.

مسئول کانون خادمیاری خانواده آستان قدس رضوی دفتر نمایندگی خوزستان تصریح کرد: خوزستان جزو ۶ استان برتر در این طرح است که در این طرح کلاس‌های مختلفی برنامه‌ریزی و از اساتید برجسته و صاحب نظر در حوزه خانواده استفاده و آموزش‌های غیرحضوری نیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/م

توجه به خانواده ها در طرح زندگی به سبک رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.