زمینه فراگیری مهارت های اساسی زندگی و نیز یادگیری حرفه های مختلف در زندان های کهگیلویه وبویراحمد فراهم است.

فراهم شدن فراگیری مهارت های مختلف در زندانهای استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،اسماعیل جمیاری،مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان زندان ها با انعقاد تفاهم نامه با مراکز آموزشی و استفاده از ظرفیت ها به دنبال بازپروری ، اصلاح، تربیت و باز اجتماعی شدن زندانیان است.
 
اسماعیل جمیاری ارائه دوره های آموزشی اعم از تحصیلات کلاسیک در مقاطع مختلف از نهضت سواد آموزی تا دانشگاه و یا غیرکلاسیک در رشته های متعدد فنی و حرفه ای را از جمله اقدامات این اداره عنوان کرد.
 
او با بیان اینکه مهم ترین هدف از اجرای مجازات حبس، اصلاح و تربیت زندانی است ادامه داد: تحقق این مهم در زندان ها فراهم است و باید برای ایجاد رغبت و انگیزه بیشتر در بین زندانیان از ابزارهای تشویقی مانند تسهیلات و رفاهیات قضایی استفاده کرد.
 
جمیاری تعدادگواهینامه های مهارت صادر شده برای زندانیان مرد و زن در زندان های استان در سال گذشته را هزار و ۱۳۶ فقره اعلام کرد و افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۴۰ نفر از زندانیان در رشته های مختلف جهاد کشاورزی و فنی و حرفه ای آموزش های لازم را فرا گرفتند.
 
او ارائه انواع خدمات، تسهیلات و رفاهی به زندانیان را بر اساس رأفت اسلامی نظام زندانبانی و توجه ویژه به حقوق شهروندی آنان برشمرد و افزود: در سیستم زندانبانی اسلامی بدون توجه به نوع جرم و مجازات زندانیان به نیازمندی های آنان توجه می شود.
 
انتهای پیام/پ
 

فراگیری مهارت های مختلف در زندان های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.