مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از امضا تفاهم نامه همکاری طرح فرکانسی از بهشت بین این نهاد و بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ،اوقاف و امور خیریه و سازمان آرامستان ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رضا نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: از مهمترین اهداف طرح فرکانسی از بهشت حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و تامین نیاز‌های آن‌ها با مشارکت خیران در بخش‌های معیشت، تحصیلی، درمانی، عمرانی است.

او افزود: نیکوکاران در این طرح با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند فرزند معنوی در طول سال نسبت به رفع مشکل مادی و معنوی آن‌ها اقدام می‌کنند.

او گفت: آرامگاه‌ها و بقاع متبرکه در بعد مکانی از اماکن پر تردد در ایام هفته علی الخصوص روز‌های پنج شنبه بوده و می‌توان نسبت به بهره گیری از ظرفیت آن‌ها برای کمک به نیازمندان در فضا‌های حقیقی و مجازی گام موثری برداشت.

نوروزی افزود:برپایی نماز و کمک به نیازمندان از سفارشات دین مبین اسلام است باید انفاقات، احسان و نیکوکاری در زمینه کالایی و خدماتی را گسترش دهیم و در این راستا کمیته امداد تلاش می‌کند زمینه را برای ترویج و گسترش فرهنگ انفاق آماده کند.

او گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در سطح اجتماع به منظور رسیدگی به احوال محرومان و نیازمندان از فعالیت‌های مهم کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: درحال حاضر ۶ هزار و ۸۴۰ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین زیر پوشش این نهاد در استان دارای حامی هستند.
انتهای پیام/س
 

امضای تفاهم نامه همکاری طرح فرکانسی از بهشت در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.