مردی که حدود دو ماه پیش نوزاد یک‌روزه‌اش به راحتی در بیمارستان شهریار دزدیده شد، درباره این حادثه تلخ صحبت کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نوزاد را از داخل بیمارستان دزدیدند؛ از بخش زنان؛ به راحتی آب خوردن پسربچه یک‌روزه به سرقت رفت؛ درست مثل فیلمفارسی‌های رنگ و رو رفته، بچه را داخل زنبیل گذاشت و از بیمارستان خارج شد؛ زنی که دوربین‌های بی‌کیفیت و خراب بیمارستان فقط چند ثانیه تصویر او را ثبت کرده‌اند.

گفت‌و‌گو با پدری که به طرز عجیبی نوزاد یک‌روزه‌اش در بیمارستان ربوده شد / دو ماه است که بچه‌ام را دزدیده‌اند

این حادثه عجیب نه در شهر‌های دورافتاده و محروم بلکه زیر گوش پایتخت رخ داد. بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار جایی است که حدود دو ماه پیش نوزادی یک‌روزه به راحتی دزدیده شد. باورکردنی نیست، اما واقعیت دارد؛ واقعیتی که بی‌مسئولیتی و البته پاسخگو نبودن مسئولان بیمارستان تلخی آن را دو چندان می‌کند.

این‌که چطور زنی ناشناس بدون کوچکترین مزاحمتی وارد بیمارستان می‌شود و با لباس پرستاری به بخش زنان می‌رود و پس از چند دقیقه ویزیت زنان فارغ‌شده و نوزادانشان و حتی تجویز دارو یکی از آن‌ها را به دلخواه انتخاب می‌کند و درنهایت با تغییر پوشش از این مرکز درمانی خارج می‌شود، پرسشی است که هنوز هیچ جواب روشنی برای آن وجود ندارد. حالا بماند سوال‌های پدر جوانی که در این مدت با خشم فروخورده به‌دنبال فرزندش از نگهبان تا رئیس بیمارستان را مخاطب قرار داده و در ازای این همه بلاتکلیفی و مصیبت فقط این چند کلمه را به عنوان پاسخ شنیده: «شرمنده، ببخشید، ان‌شاءالله پیدا می‌شود.»


داغ ترین اخبار حوادث امروز:

عموی بازیگران سرشناس قاتل از آب درآمد! + جزئیات

زنی که آرایشگر‌های  اسلام آباد را بیچاره کرد

اعترافات هولناک «گربه‌های وحشــی» مشهد/ قمه را کلنگی در کتف قربانی می‌زدیم، دیگر مقابله نمی‌کرد! + تصاویر

ماجرای جنجالی مراسم خاکسپاری یک سگ در مسجد! + عکس

فوت‌و‌فن‌های عجیب «سعید زانتیا» برای باز کردن درب خودرو با دستان بسته! + فیلم

جنایت‌های مادرانه زن حسود/ از ربودن داماد تا به آتش‌کشیدن دخترش برای سر به مهر ماندن رازی هولناک

دردل‌های زنی که همسرش اختلافات زناشویی‌شان را با شمشیر و اسلحه حل می‌کرد/ بدبختی‌هایم از مخدر صنعتی شروع شد!

نجات معجزه‌آسای پسر خردسال بعد سقوط از ۴ طبقه! + عکس


حسینی، پدر نوزاد ربوده‌شده می‌گوید: «شرمندگی آن‌ها به چه درد من می‌خورد. من باید چه چیزی را ببخشم؟ پسرم را، نخستین فرزندم را؟» این همه بی‌مبالاتی باورکردنی نیست، اما افسوس که باید باور کرد. حالا جواد پدر کارگری که در همین حاشیه تهران آن‌قدر او را ترسانده بودند که حتی جرأت رسانه‌ای کردن این حادثه عجیب و البته آبروریزی بزرگ را نداشت، دل را به دریا زده و از همه کمک می‌خواهد. کمک برای پیدا کردن «آراد» نوزادی که حالا دو ماه از به دنیا آمدنش گذشته، اما هیچ‌کس از او خبری ندارد.

چطور این اتفاق افتاد؟
راستش خودمان هم مانده‌ایم. برای من و همسرم سوال است. در بیمارستانی با این همه نگهبان و دوربین چطور ممکن است بچه‌ای به این راحتی دزدیده شود. همسر من ١٤ خردادماه فارغ شد. ساعت ٩:٣٠ شب همان روز خانمی با لباس پرستاری وارد اتاق او شده و بعد از معاینه همسرم و بچه به او می‌گوید که ناف پسرم خونریزی کرده و دکتر باید او را ویزیت کند. بعد از چند دقیقه دوباره به اتاق برمی‌گردد و بچه را به بهانه ویزیت با خودش می‌برد.

همسرتان چه زمانی متوجه ماجرا شد؟
بعد از چند دقیقه تاخیر، همسرم به زحمت از تخت پایین آمده و به بخش پرستاری مراجعه کرده بود. سراغ بچه را گرفته بود و بعد هم معلوم شد آن خانم پرستار نبوده است.

آن خانم لباس پرستاری به تن داشت؟
بله، اصلا به همین دلیل کسی به او شک نکرده بود. همسرم هم بنده‌خدا از همه‌جا بی‌خبر بود. هر کس دیگری هم جای او بود همین کار را می‌کرد.

همسرتان در بیمارستان همراه نداشت؟
نه، به ما گفتند، چون زایمان طبیعی است همراه نیاز ندارد. فقط آن‌هایی که سزارین می‌شدند، اجازه داشتند همراه داشته باشند. اتفاقا همان شب مادر همسرم از شهرستان آمده بود تا پیش همسرم باشد، اما نگهبانی اجازه ورود به او نداد. گفتند که وقت ملاقات تمام شده است.

پس آن خانم که پسر شما را ربود، چطور وارد بیمارستان شد؟
برای ما هم جای تعجب دارد. آن خانم نه‌تن‌ها وارد بیمارستان شد، بلکه به راحتی به بخش زنان رفت. در صورتی که درِ ورودی آن قسمت بسته است و آیفون دارد. یعنی درِ ورودی فقط برای افراد شناخته‌شده باز می‌شود.

این موضوع را به پلیس هم گفتید؟
بله، به پلیس، قوه قضائیه، رئیس بیمارستان و به هر کسی که فکرش را بکنید، حتی نگهبان و پرستار‌ها با من درگیر هم شدند. هم بچه‌ام را از دست داده‌ام هم بد و بیراه شنیده‌ام و هم کتک خورده‌ام؛ آن هم از کسانی که روز قبلش به بهانه به دنیا آمدن پسرم از من شیرینی گرفتند، اما حالا جرأت نمی‌کنم پایم را داخل بیمارستان بگذارم.

با رئیس بیمارستان هم صحبت کردید؟
بله، تنها کسی که در این بیمارستان حرف‌های ما را شنید و به ما بی‌احترامی نکرد، همین آقا بود، اما جواب او هم دردی از ما دوا نمی‌کند. رئیس بیمارستان به من گفت: «شرمنده، ببخشید که این‌طور شد، ان‌شاءالله پیدا می‌شود.» شرمندگی به چه دردی می‌خورد.

شکایت هم کردید؟
بله، از بیمارستان و پرستارهایش و نگهبانی. من به آن‌ها شک دارم، چون آن شب آن‌ها آن زن را دیده‌اند.

الان پرونده در چه مرحله‌ای است؟
دادستان شهریار خیلی کمک کرده و با جدیت پیگیر ماجراست. اما خب، سرنخ درستی وجود ندارد و الان بعد از دو ماه معلوم نیست چه اتفاقی افتاده است.

آخرین‌بار چه زمانی به پلیس مراجعه کردی؟
بیست و نهم تیرماه بود. پرونده با کمک دادستان به گروه عملیات ویژه سپرده شده است، اما هنوز هیچ خبری نیست.

دوربین‌های مداربسته بیمارستان تصویری را ثبت نکرد؟
یک فیلم کوتاه چند ثانیه‌ای که کیفیت خوبی هم ندارد. همه دوربین‌های بیمارستان خراب است. رئیس بیمارستان به من می‌گوید چند‌میلیارد هزینه تعمیر و راه‌اندازی آن بوده و پول نداشتند تا آن را درست کنند.

حال همسرتان چطور است؟
اصلا خوب نیست؛ یک زن جوان، بچه اول، این همه بدبختی و آخرش هم این‌طوری. خب، معلوم است که بی‌تابی می‌کند. من خودم هنوز باورم نمی‌شود. ما اسمش را هم انتخاب کردیم، «آراد». حتی برای او شناسنامه هم گرفتیم. همسرم شناسنامه‌اش را نگاه می‌کند و اشک می‌ریزد. من خودم یاد آن چند ساعتی هستم که آراد را در بیمارستان بغل کردم.

همسرتان چند‌سال دارد؟
من ٢٧ سال دارم و همسرم ٢٤ ساله است. حدود یک‌سال است که ازدواج کرده‌ایم.

شغل شما چیست؟
کارگرم. بی‌وجدان‌ها از همین سادگی ما هم سوءاستفاده کردند. به ما گفتند که اگر موضوع را به خبرنگار‌ها و روزنامه‌ها بگوییم، بچه‌ام پیدا نمی‌شود. به همین دلیل هم این مدت موضوع را پنهان کردم.

بازداشت ٤ نفر از پرسنل بیمارستان

عصر دیروز بود که دادستان شهریار خبر از بازداشت سه پرستار و یک نگهبان بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شهریار در خصوص ربودن این نوزاد داد. حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهریار با اعلام این خبر گفت: «در این ماجرا خانمی با پوشش پرستار وارد بیمارستان تامین اجتماعی شهریار شد و اقدام به ربودن یک نوزاد کرد. با توجه به حساسیت موضوع در همان بدو امر شخصا در بیمارستان حضور پیدا کرده و موضوع را مورد بررسی قرار دادم و در حال حاضر پرونده در عملیات ویژه اداره آگاهی پلیس غرب استان تهران در دست بررسی است. همه مسئولان شهرستان از جمله فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی پیگیری این موضوع را بطور جد در دستور کار قرار داده و امیدواریم تا در آینده نزدیک بتوانیم خبر‌های خوبی را به خانواده این نوزاد و مردم اطلاع رسانی کنیم. یکی از دلایل اصلی این اتفاق اهمال و سهل انگاری مسئولان بیمارستان و کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان بوده که اجازه دادند این شخص که هیچگونه رابطه خویشاوندی با بیمار و یا حتی رابطه استخدامی با بیمارستان نداشته به راحتی به اتاق‌های استراحت خانم‌هایی که پس از زایمان در آن‌ها بستری بودند، مراجعه کند.»

وی با بیان اینکه تاکنون چهار نفر از پرسنل بیمارستان در پی سهل انگاری بازداشت شده‌اند، ادامه داد: «در حال حاضر سه تن از پرستاران شیفت شب و یکی از نگهبانان بیمارستان در این خصوص بازداشت شدند. بر حسب تحقیقات صورت گرفته دوربین‌های بیمارستان در پی صاعقه‌ای که ایجاد شده بود سوخته بودند و تنها دوربین و فیلمی که اکنون در فضای مجازی منتشر شده مربوط به سالنی است که شخص رباینده در آنجا تردد داشته است.»

وی در پایان با بیان اینکه این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد گفت: به لحاظ محرمانه بودن تحقیقات نمی‌توانیم جزئیات آن را بیان کنیم.

منبع: شهروند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸
من خودم ی خواهر زاده دارم و اگه باش اتفاقی بیفته خیلی ناراحت می شم وحالا چه برسه بچه خودم وحالا تنها چیزی که ازخدا می خوا م که این بچه پیدا شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
این کار فقط میتونه کار خود پرسنل این بیمارستان باشه و لا غیر ! چرا ؟ اولا غریبه بدلیل شناسایی شدن فوری توسط پرسنل جرات نمیکنه به این کار خلاف و سنگین دست بزنه ! ثانیا اون در برای هیچ غریبه ای نمیتونسته باز بشه . باز شدن این در یعنی اینکه متاسفانه کار فقط کار خود پرسنل هستش !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
بچه یه نا زیه ایشالا زود تر پیدا بشه ولی به همین راهتی نمیشه بچرو دزدید دلم میسو زه براش
-
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه اوضاع بیمارستان ها خوب نیست حق وحقوق بیمار رعایت نمیشه اگه هم انتقاد کنی وشاکی بشی همشون از نگهبان وخدمه وپرستار به حسابت میذارند یه جنگ اعصاب برای خودت و بیمار راه می اندازند .
Iran (Islamic Republic of)
صلوات
۱۱:۲۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
کاش فیلم بی کیفیتی که گفتید هم پخش می کردیدشایدیه نفر این زن شیطان صفت بی وجدان را شناسایی می کرد
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۰:۵۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
بندههای خدا 9 ماه انتظار کشیدن و چه اسمهائی که برای فرزندشون انتخاب نکردن و خوشحال !! ولی یه نامردی زد و همه چیز را از بین برد و مگه میتونن فراموش کنن ! الان بچه ام کجاست - درچه وضعیته - برای چی دزدیدنش(برای خلاف یا کسی که نازا بوده و..) مطمعنا حداقل یکی از پرسنل اونجا باهاش همدست بوده(مثلا پول گرفته) آخه اگه ساده بود یه چیزی ، ویزیت کردن و تجویز دارو و... هیچکس بهش نگفته شما کی هستید !! تو هر شیفتی پزشک شیفت اونموقع را پرستاران میشناسن ولی کسی یه ناشناس را اصلا ندیده !! همدست باعث شده که بدونه کی بره تو اطاق و ...!!انشاالله پیدا بشه !!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
فرا خواخوان داده شود به کلیه مردم که اگر کسی از نزدیکانشان که بچه دار نشده اند و اکنون صاحب بچه شده اند و مشکوک میباشند را به پلیس معرفی کنند تا مشکل این زوج غم دیده برطرف شود و حتی برای پیدا شدن این نوزاد جایزه سنگین هم از طرف وزارت بهداشت گذاشته شود و مسبب این نوزاد رو هم به جرم ادم ربایی محکوم و مجازات کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
سهل انگاری سهل انگاری و بی مسئولیتی دادمان را باید به کجا برسانیم و به که بگوییم . خدااااااااااخدااااااا
Iran (Islamic Republic of)
"دانا"
۰۹:۵۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
تمام بینظمی ها و هرج مرج ها زیر سر "بانوان" امروزی هست

مراقب باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
تمام پرستاران و خدمه بيمارستان رو تعديل كنين و از نو جذب نيرو كنين
اگه اين كارو كنين زير 24 ساعت همشون ماجرا ميگن چي بوده
اون بدبخت هم به بچه اش مي رسه
وگرنه بازهم از ماجراها هست
يهو ديديد جسد يه متوفي را دزديدن اونوقت چي ميخواين بگين
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدی
۰۹:۱۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
برادر عزیزم نذر کن اسمش بذاری علی اصغر انشااله به آغوشت بر میگرده این خانواده کسی رو دست خالی بر نمیگردون.من الان درمسجد مقدس جمکران هستم باچشم گریان برات دعا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
چقدر وحشناكه باورم نمي شه چه اتفاق تلخي براي خانواده اين كودك است اميدوارم بچه پيدا بشه عامل يا عاملين اون مجازات بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
دعا می کنیم هرچه زودتر این بچه پیدا بشه و دل این پدرو مادر هم شاد بشه . انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
راست میگه ایران تنها کشوری که کارمندان و نگهبانانش یه راحتی به مراجعین و ارباب رجوع توهین میکنن و داد میزنن سرشون
و هیچ جاهم نمیشه ازشون شکایت کرد کارشون به جایی رسیده که قلدری هم میکنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
چطور وقتی بخواهی بستری بشی حراست و پرستارها چشمشون چشم کلاغ میشه وقتی بخواهی مرخص بشی آنژیوکت را تا تصفیه حساب نکنی از دستت نمی کشند بعد از این که حسابشان تصفیه شد حالا جگرگوشه ای گم شده حاصل نه ماه زحمت مادر اون درد زایمان اون همه امید وآرزو فقط یک جمله ساده درعین بی خیالی شرمنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
نیروی انتظامی ودادستان ونها دهای امنیتی باید به داد این زوج برسند وبچه را پیدا کنند وکسانی را که سهل انگاری کردن به شدت مجازات کنند
-
متین
۰۸:۱۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
مطمئنا عوامل بیمارستان در موضوع دخیل بودنده اند افرادی که سرقت را انجام داده اند از خرابی و کیفیت پایین دوربین های بیمارستان مطلع بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
پرسنل بیمارستان نگهبان وحراست همه مقصر هستند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یک دوست
۰۷:۵۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
هم وطن های غیرتمند و خوش قلب، بیاین همه برای پیدا شدن این نوزاد بیگناه و معصوم دعا کنیم. ممنونم. خدایا با حق مهربانیت، این نوزاد رو به آغوش مادر چشم انتظارش برسون. الهی امید
Iran (Islamic Republic of)
ت
۰۷:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
از کجا معلوم یکی از همین پرستار ها که شیفت شب نبوده کودک را ربوده چون اگر غریبه بود راه اش نمی دادند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه پزشکان از پرستاراشون دفاع میکنند حتی اگه خودشون ببینن ...خودم دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
خدایا به حق همه ی خوبات فرزند این خانواده رو به زودی زود بهشون برسون . ای مهربان ترین مهربانان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اخه چرا نبایدهمراه داشته باشه اولین بار که نیست این اتفاق می افتد
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۱:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
کمتر ازحقوق یکماه که به یک پزشک میدن میشه دوربین ها رو به روز کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام یک ماه پیش یه زن وشوهر که بچه دار نمی شدن یه نوزاد یه ماهه از یه فرد ناشناس که نقاب زده بود به مبلغ سی میلیون خریدن ممکنه این همون بچه باشه‌ ؟ من حاضرم کمک کنم به شرط اینکه اسمی ازم نیاد یه شماره بدین تا ادرس بدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
اونا رو به هیچ عنوان ازاد نکنید اگه بچه پیدا نشه باید حبس ابد بگیرن امکان نداره نگهبان و پرستارها بی اطلاع باشن حتما یکیشون خبر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
پدر ومادر کودک بشنینن فکر کنند چه کسی باهاشون مشکل داشته اکثرا مادرهاباهوش تر هستند فکرکنند کی بهشون حسادت ودشمنی داشته همینطوری کسی جرات نمیکنه بره نوزادمردم را بروباید
Germany
بهزاد
۰۰:۱۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
الی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
سعیده
۲۳:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام، ذکر" اَصبَحتُ فی اَمانِ الله ، اَمسَیتُ فی جِوارِ الله " را زیاد بگویند. آقای بهجت فرموده اند این ذکر برای پیدا شدن گمشده حثی اگر انسان باشد مجرب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
طرح تحول سلامت که کل بودجه مملکت میخوره چرا نمیتونه یک دوربین کار بزارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
وزیر بهداشت هم باید موضوع رابرسی کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
اینکه ماجرا از روز اول قضایی نشده یعنی باید رئیس بیمارستان به علت حداقل کاری که می توانسته بکنه و نکرده مواخذه بشه.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
تا به دام نیفتادید. زودتر بچه معصوم رو برگردونید. ای بی وجدان که اگر و اگر به دام پلیس بیافتید تا آخر عمر در زندان می مانید. از خدا و از آه این پدر و مادر بترس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
پدر من هم چند روزی در این بیمارستان بستری بود بخاطر عدم رسیدگی و برخورد بسیار بد پرستاران و بخصوص نگهبانان پدرم را به تهران منتقل کردیم بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شهریار اصلا مدیریت نداره مسعولین یه فکری به حال این بیمارستان بکنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
ما روستامون نزدیک دریاست . دوتا از بچه های روستامون ناپدید شدن . دو سه روز گذشت پدراشون از نگرانی داشتن میمردن . نمیدونستن کجا باید دنبالشون بگردن . رفتن پیش یه پیرمرد که موکلهای قدرتمندی داشت . بهشون گفت تو دریا غرق شدن و رفت لب دریا و موکلهاش اجساد بچه ها رو از دریا آوردن لب ساحل .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
دوست عزيز قرصاتو خوب بخور . واقعا متاسفم !!! اين دوستمون داره براحتي رمالي و جادو و جمبل رو تبليغ ميكنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
شاید اشناهاشون باشه برن سراغ اونها.
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۲۲:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
چیزی که میبینید خارج از مسئولیت است؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
پرستاران بیمارستان مقصر هستند چرا که ازطیف و همکار خودشان هستند وفرد مراجعه کننده به راحتی قابل شناسایی بود ولی در این مورد کوتاهی کردند و این نابخشودنی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
حراست بیمارستان چه می کرده مدیر حراست را بازخواست کنید ریاست بیمارستان بایستی پاسخگوی حفاظت و امنیت ضعیف بیمارستان باشد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
از روزی که این موضوع رو فهمیدم، هرکجا ازش صحبتی میشه و یا خبری میخوانم، بی اختیار اشک در چشمانم حلقه میزنه. بعنوان یک پدر وقتی به این فکر میکنم که خدای نکرده حتی یک لحظه جای اون خانواده بودم ، احساس دق بهم دست میده.آدم اگر اولادش به رحمت خدا بره،خیلی بهتر از این هست که دچار چنین سرنوشتی بشه و شاید تا ابد چشم انتظار بمونه. خدایا به حق جلال و جبروتت قسمت میدم که این نوزاد رو هرچه زودتر به آغوش پدر و مادرش برگردون. از اون کسی که این کار رو کرده عاجزانه میخام که اگر این مطلب رو داره میخونه، اون بچه رو به آغوش خانوادش برگردونه و خودش رو از آتش ابدی در دوزخ خشم الهی نجات بده. امیدوارم که ترس از مجازات گذرای دنیوی باعث نشه که مجازات ابدی اخروی رو به جون بخری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
شاید همراه تختهای کناری بوده که لباس سفید تنش کرده و اینکارو کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
عزیزم مادر بچه بیهوش نبوده که میتونه تشخیص بده غریبه بوده یا همراه بیمار دیگه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
خداکنه پیدا بشه ما همه دعا میکنیم. مسءولین بیمارستان باید محاکمه بشن . اللخصوص ریس بیمارستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
واقعا خبر درناکی بود . یکنفر ببینید چطور مادر و پدری را داغدار کرده . آخه بی وجدانی تا کجا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
مطمعناا از پرستارها یا نگهبانی یکی با دزد بوده اصلا امکان ندارهدیکی بیاد هر غلطی میخواد کنه مطمعنان همدست داشته همدستش هم تو بیمارستان کار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
چه دنیای بی رحمی داریم خداازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
کاش زودتر اطلاع رسانی میکرد،انشاالله پیدا میشه، من به سربازان وظیفه شناس وطنم ایمان دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
بعضی پزشکا فقط پول میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
احتمال زیاد پرستارها و نگهبانی با دزدی ارتباطی دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
متاسفانه من هم که به دلایلی دو روز قبل از زایمان در بیمارستان بستری بودم شاهد دو مورد وحشتناک بودم
یکی فروش بچه توسط یکی از همراهان بیمار و یکی دیگر درخواست پرسنل بیمارستان از خانواده ای مبنی بر در خواست خرید نوزاد یکی از مادران برای یکی از پزشکان!
Iran (Islamic Republic of)
یک هموطن مسئول
۱۹:۲۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
با سلام
به عنوان یه شهروند ساکن شهریار و اینکه دراین کشور زندگی می کند این سوال رو از رئیس بیمارستان و پرسنل بعضا بی کیفیت و حراست مخرب و مشکوک دارم اگر فرزند خانواده خودتان یا آشناهایتان بود بازهم اینگونه نقش بازی می کردید؟
طرف رو تهدید کردند شکایت نکنه یعنی همین قدر مضخرف همین قدر غیر مسئولانه همین قدر غیر متعهد
از دادستان شهریار متشکریم که پیگیر و سخت کوشانه در حال برخورد با این افراد است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
شاید مشکل خانوادگیه وگرنه چرا فقط بچه ایشون رو برده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
به همین راحتی یکی بیاد بچه رو ببره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
دکتر به من گفت دندانم پوسیدگی سطحی داره بعد که بازش کرد گفت پوسیدگی وسیعه بعدا فهمیدم دندانم را به عصب رسانده. در همین حاشیه تهرانم هست شهرستانهای استان تهران.
به کجا باید شکایت کنم؟رسانه ای کنم موضوع رو؟؟؟راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
واقعا كه!!!!!!!!!!! تو داغ دل خودت يادت اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
منم وقتی رفتم دندون پسرم راپرکنم دکتر بهم گفت دندونش سطحی است ولی وقتی داشت پرش میکرد گفت نزدیک به عصب برسه دکتره فامیل نزدیکمونه این موارد هست گناه دکترنبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام..سلام به پدر ومادر این نوزاد..خداوند به شما صبر وعزت بدهد..وبرای پیدا شدن این نوزاد دعا وختم صلوات ........برای مسئولین بیمارستان متاسف
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام واقعاجای بحث داره که یکی به راحتی واردبیمارستان بشه اونم دربخش زنان ولی من معتقدم دست اوامل بیمارستان پشت این قزیه هست به امیدپیداشدن این نوزادوبرگشتن به اغوش مادرش انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۳:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
وقتی تشریف می برین جلوی بیمارستان عربده کشی می کنین که باید خارج از ساعت ملاقات ، ملاقات داشته باشین همین میشه. دیدم میگم ها. خودم پرستارم انقد از همراها شبا فحش شنیدم بابت این موضوع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
عوامل و قضیه درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
یاحسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
امان از بی مسؤليتی مسؤلین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
برخورد جدی باید بشه تا دیگه تکرار نشه
واقعاً دردناک بود
Netherlands
مهدی
۱۷:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
اینکه برای تعمیر دورلین چند میلیارد میخواد دروغ است من متخصص و کارشناس اینکار هستم با پنجاه و صد میلیون بهترین کیفیت و هوشمند میتوان دوربین نصب کرد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام مهدی جان. آدرس رو اشتباهی اومدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
خدا لعنت کنه اون آدم بی عاطفه رو آخه چجور دل کرده این کارو کرده...
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۵:۰۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
شما راست میگی کی دلش میاد خدا لعنتش کنه
آخرین اخبار