استان کرمان در قالب ۴رشته اکسایا، تیرازیس، اگماتونو و پارتیان در مسابقات قهرمانی کشور ـ انتخابی رقابت‌های بین المللی آنتالیا حضور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نخستین نشست هم اندیشی اعضای انجمن او اسپرت استان کرمان با حضور جمعی از قهرمانان جهانی، آسیایی، استانی، اساتید و پیشکسوتان به منظور شناخت ظرفیت‌های لازم برای رشد و ارتقای این رشته‌ی اصیل ایرانی و نوپا در استان در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.

در این جلسه بهروز سالاری قهرمان و صاحب سبک این رشته و رئیس انجمن او اسپرت استان کرمان در ابتدا به معرفی کلی رشته او اسپرت برای حضار و سپس معرفی اعضای انجمن پرداخت.

او در بخش دیگری از سخنانش افزود: استان کرمان ۵ تا ۸ شهریور ماه در قالب ۴رشته اکسایا، تیرازیس، اگماتونو و پارتیان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور ـ انتخابی رقابت‌های بین المللی آنتالیا عازم این رقابت‌ها می‌شود.

سالاری تصریح کرد: تیم مبارزاتیمون و اکسایا و پارتیان قبلاً در مسابقات کشوری شرکت کرده اند و تیرازیس و اگماتونو برای اولین بار است که حضور می‌یابند.

در این نشست، حسام جعفرزاده نایب رئیس انجمن اواسپرت استان و امیربهادر ترابی نژاد دبیر این انجمن به گوشه‌ای از اهداف و برنامه‌های پیش روی انجمن و راهکار‌هایی برای ارتقای سطح کیفی و کمی این رشته در استان کرمان پرداختند.

در ادامه، اعضای انجمن او اسپرت به عنوان مسئولان رشته‌ها انتخاب و مسئولیت اجرایی هر کدام از اعضا تشریح و به بررسی نقاط ضعف و قوت رشته‌ها و امکانات موجود پرداخته شد و مقرر شد با همت و تلاش انجمن، کاستی‌ها رفع و به درخواست‌های اعضا جامعه عمل پوشانده شود.

از دیگر محوریت‌های مورد بحث در این جلسه، برگزاری مسابقات و لیگ استانی، میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی، اعزام تیم استان کرمان به مسابقات قهرمانی کشور ـ انتخابی اعزام به مسابقات بین المللی آنتالیا، برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در استان برای حضور هرچه بهتر و پر قدرت ورزشکاران استان در رقابت‌های ملی و بین المللی بود.

انتهای پیام/ب

نشست هم اندیشی اعضای انجمن او اسپرت استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.