هاچ‌بک کامپکتی است که شبیه کراس‌اور‌های کوچک طراحی شده و از همان سال ۲۰۱۲ که به بازار چین رفت، معلوم بود که ساختار آن‌را از روی مرسدس‌بنز B-class الهام گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شانس با «دیار خودرو» بیشتر همراه بود، سابرینا اقبال بهتری در بازار ایران پیدا می‌کرد. سابرینا، هاچ‌بک کامپکتی است که شبیه کراس‌اور‌های کوچک طراحی شده و از همان سال ۲۰۱۲ که به بازار چین رفت، معلوم بود که ساختار آن‌را از روی مرسدس‌بنز B-class الهام گرفته‌اند.

سابرینا محصول شرکت BAIC است و در بازار چین با نام E۱۵۰ فروخته می‌شود. بایک (شریک هیوندای و مرسدس‌بنز در چین) در سال ۲۰۱۴ این هاچ‌بک جذاب را به ایران آورد.

سابرینا در همان مدت کوتاه حضورش، به‌لطف آپشن‌های فراوان و کیفیت قابل قبول، هرچند با استقبال خوب مشتریان ایرانی مواجه گشت، ولی استراتژی اشتباه دیار خودرو متاسفانه باعث سوختن این مهره ارزشمند در بازار ایران شد. دیار خودرو، که کارش را با تولید پیکاپ‌های دیر (Deer) و وینگل شروع کرد، در نهایت امتیاز فروش و خدمات پس از فروش BAIC را به شرکتی به‌نام «نیرو خودرو آسیا» واگذار کرد.

 

بررسی فنی بایک سابرینا هاچ بک + مشخصات

بررسی فنی بایک سابرینا هاچ بک + مشخصاتبررسی فنی بایک سابرینا هاچ بک + مشخصات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار