مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در سال جاری پروژه جدیدی آغاز نشده و پروژه‌های نیمه تمام این مجموعه ساماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در نشست صمیمی با کارکنان این مجموعه گفت: با توجه به تعدد و اهمیت پروژه‌های در دست اجرا، در نظر داریم با اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

او افزود: از جمله مهمترین پروژه‌ها احیای سردر عالی قاپو، احداث ۵ موزه در استان و ساماندهی محوطه باستانی شهریری است که با جدیت در حال اجرا است و تحول قابل توجهی را در بخش گردشگری و میراث فرهنگی استان به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به کسب رتبه نخست توسط این اداره کل در سال گذشته در بین ادارات میراث فرهنگی استان ها، اضافه کرد: این مهم در سایه فعالیت‌هایی که تک تک کارکنان انجام داده اند حاصل شده و اداره کل میراث فرهنگی استان در بین ادارات استانی نیز جزو دستگاه‌های برتر است.

فلاحی اظهار کرد: مجموع تلاش همکاران موجب شده تا گردشگری این استان پیش از گذشته شناخته شود و با افزایش سفر به اردبیل مواجه هستیم از جمله اینکه آمار بلیط فروشی به گردشگران داخلی و خارجی با افزایش همراه است و تنها در موزه باستان شناسی شاهد رشد ۱۳ برابری بازدید‌ها هستیم.

او تاکید کرد: تلاش اداره کل برای رونق گردشگری اردبیل در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و امید می‌رود همکاران در این راستا حمایت لازم را از برنامه‌ها داشته باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص پرداختی کارکنان نیز تاکید کرد: پرداختی‌ها بدون معوقه انجام شده و اداره کل افزایش ۳۵ درصدی حقوق پرسنل را به سازمان میراث فرهنگی پیشنهاد داده که امید می‌رود مورد موافقت قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

احداث ۵ موزه در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.