فرماندار شهرستان رزن از تعطیلی ۱۴ واحد تولیدی در این شهرستان خبر داد.

تعطیلی ۱۴ واحد تولیدی در رزنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدرضا سلامتی، فرماندار شهرستان رزن گفت: حفظ اشتغال و گسترش و توسعه بنگاه‌های  اقتصادی درحال فعالیت در اولویت ستاد تسهیل قرار دارد.

وی با بیان اینکه سلامتی با بیان اینکه درصد قابل توجهی از واحد‌های ما با ظرفیت اسمی خود کار نمی‌کنند، افزود: باید راهکار‌های لازم برای توسعه فعالیت این واحد‌ها فراهم کرد که این موضوع در قالب ستاد تسهیل شهرستان رسیدگی می‌شود.

فرماندار شهرستان رزن عنوان کرد: در حال حاضر ۱۶ واحد غیرفعال است که ۲ واحد به خط تولید برگردانده شده و ۱۴ واحد باقی مانده است که با تسهیلاتی که ارائه می‌شود به چرخه فعالیت برمی گردند.

سلامتی ادامه داد: در این تور رسانه‌ای به مشکلات ۲ واحد صنعتی پرداخته شد به طوریکه مدیرعامل شرکت فراورده‌های غذایی بینا رزن گفت: این شرکت ۲۰ سال است که فعالیت خود را در تولید شیرخشک‌های صنعتی و لبنیات آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت بینا رزن فعالیت خود را با ۷۰ نیرو آغاز کرد و در حال حاضر با ۱۴۰ پرسنل فعالیت خود را ادامه می‌دهد، افزود: عمده محصولات شرکت شامل شیر خشک، پودر آب پنیر، پودر پنیر، انواع پودر‌های طعم دهنده و انواع پنیر‌ها است.

فرماندار شهرستان رزن اظهار داشت: برای نخستین بار این شرکت توانسته به دانش تولید طمع دهنده‌ها و رنگ‌های طبیعی خوراکی دست یابد که بیش از ۱۰۰ طعم دهنده جدید تولید می‌کنیم.

سلامتی بیان کرد: نبود نقدینگی برای خرید محصول اولیه و صادرات محصول مهمترین مشکل تولیدکنندگان است.

مدیرعامل شرکت قطعه سازان رزن گفت: از سال ۸۶ کار خود را آغاز کردیم و ۱۳۰ نفر پرسنل در این شرکت مشغول فعالیت هستند.

پیروی ادامه داد: در این واحد شلنگ‌های ترمرز و شلنگ‌های هیدرولیک فرمان تولید می‌شود به طوریکه به طور متوسط ماهیانه یک میلیون قطعه تولید داریم.

انتهای پیام/ب

 

فعالیت ۲ واحد تولیدی در رزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار