مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت:بزرگترین مشکل فعلی ذوب آهن اصفهان تامین نشدن مواد اولیه سنگ آهن مورد نیاز مادر صنعت ایران است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: با تامین مواد اولیه مورد نیاز، میزان تولید ذوب آهن به چهار میلیون تن خواهد رسید.

منصور یزدی زاده، میزان تولید این شرکت را در اوایل انقلاب تنها ۶۰۰ هزار تن بیان کرد و افزود: این درحالی است که درحال حاضر این میزان به چهار برابر افزایش پیدا کرده است ودر صورت تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت میزان تولید به ۴ میلیون تن خواهد رسید.

او گفت: دشمن در صدد ایجاد بحران اجتماعی از طریق تضعیف واحد‌های تولیدی و صنعتی در جامعه است، بنابراین با تامین مواد اولیه کافی برای شرکت‌هایی همچون ذوب آهن اصفهان علاوه بر تولید بر اساس ظرفیت اسمی، زمینه‌های اشتغال بیشتری هم در جامعه فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان تاکید کرد، در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال رونق تولید نامگذاری شده است، انتظار می‌رود که تمام مسوولان مربوطه و از جمله مقامات بسیج کارخانجات کشور با کنترل استخراج معادن، از صادرات بیش از حد این مواد به خارج از کشور جلوگیری کرده و تامین مواد اولیه مورد نیاز واحد‌های صنعتی داخلی از جمله ذوب آهن را مورد توجه قرار دهند.

شرکت ذوب آهن اصفهان با ظرفیت تولید اسمی سه میلیون و ۶۰۰ هزارتن به مادر صنعت ایران شهرت دارد.

انتهای پیام/م

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.