مدیر ستاد کانون فرهنگی مساجد فارس گفت: برنامه‌های هفته ازدواج در بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون مساجد استان با محوریت آموزش در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس بیان کرد: همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و فرارسیدن هفته ازدواج از ۱۲ تا ۱۸ مرداد، برنامه‌هایی با مشارکت کانون‌های مساجد استان در حال برگزاری است.

او با اشاره به اینکه بیشتر برنامه‌ها در حوزه آموزش و آگاهی بخشی برگزار می‌شود، تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های قبل از ازدواج و انتخاب همسر برای اعضای جوان دختر و پسر کانون ها، مهارت‌های همسرداری و ارتباط زوجین برای زوج‌های جوان و سخنرانی ائمه جمعه با موضوع‌های تحکیم بنیان خانواده و ازدواج‌های آسان از جمله برنامه‌هایی است که در کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.

امیدی با تاکید بر اینکه جوانان باید به ازدواج ترغیب شوند، افزود: کانون‌های مساجد با توجه به ارتباط مستقیمی که با قشر‌های مردم جامعه دارند، برنامه‌هایی را در راستای ترویج ازدواج آسان برگزار می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته ازدواج در کانون‌های مساجد استان فارس، اضافه کرد: مشاوره‌های گروهی و خصوصی با حضور اساتید حوزه‌های علمیه و دانشگاه و پاسخگویی به سوالات و شبهات در این زمینه از برنامه‌های در حال اجرا است.

انتهای پیام/ت

برگزاری برنامه‌های هفته ازدواج در کانون‌های مساجد فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار