رئیس کمیته فنى فدراسیون فوتبال گفت: روند انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی پایه مشخص است و تصمیم‌های شخصی در آن اثری ندارد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیه نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مرتضى محصص، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره ابهام هایی که نسبت به انتخاب سرمربیان تیم های ملی پایه مطرح شده است، اظهار داشت: روند انتخاب سرمربيان تيم هاى ملى كاملا واضح و مشخص است. اين مسیر هرگز به شكل شخصى و با تصميم يک فرد صورت نگرفته و نگاه شخصى در آن اثر ندارد. اعضاى كميته فنى در خصوص انتخاب سرمربى تيم هاى ملى مختلف تصميم گيرى مى كنند.

او ادامه داد: سابقه و رزومه سرمربيان فعلى تيم هاى ملى كاملا مشخص است و هيچ ترديد و ابهامى در اين خصوص وجود ندارد. بررسى هاى لازم در خصوص اين نفرات صورت گرفته و درست نيست سابقه و همچنين رزومه آنها را به سادگى زير سوال ببريم.

محصص درباره عملکرد تیم ملی نوجوانان در تورنمنت های کافا  و چین تصریح کرد: در بررسى عملكرد هر بخش بايد منصفانه و بر اساس واقعيت قضاوت كرد. شكست، اساسا اتفاق خوبى نيست اما بی شک هدف از برگزارى بازى تداركاتى و برنامه هاى آماده سازى شناسايى نقاط ضعف است. ما در كميته فنى ميزبان حسين عبدى هستیم و گزارش مربوط به حضور در دو تورنمنت ارائه مى شود اما نبايد کلیت تلاش ها را ناديده گرفت.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی ایران در رده چهارم تورنمنت کافا/ شاگردان عبدی پایین‌تر از افغانستان و تاجیکستان

محصص: هدف تیم ملی نوجوانان در تورنمنت کافا کسب نتیجه نبود

خداداد عزیزی در تمرین تیم ملی نوجوانان حاضر شد


انتهای پیام/

اظهارات مرتضی محصص درباره روند انتخاب سرمربیان تیم های ملی پایه فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار