شاگردان علیرضا منصوریان باید در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در قطر به مصاف الاتحاد بروند.

ذوب آهن با چه نتیجه‌ای به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ صعود می‌کند؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن ایران در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در دوبی امارات به مصاف الاتحاد عربستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. قاسم حدادی فر در دقیقه ۷ برای سبزپوشان اصفهانی گلزنی کرد، اما در ادامه لوئیز خیمنز و الموالد برای ببر‌های جده گلزنی کردند تا ذوب با شکست به اصفهان بازگردد.

۲ تیم باید در دیدار برگشت ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ در دوحه به مصاف هم بروند و شاگردان منصوریان تلاش می‌کنند تا با یک پیروزی جواز حضور در مرحله یک چهارم را بدست آورند.

شکست یا تساوی در بازی برگشت برای شاگردان منصوریان مقابل یاران لوئیز خیمنز به معنای حذف از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ است، اما اگر سبزپوشان به یک پیروزی یک بر صفر هم برسند، به جمع ۸ تیم برتر مسابقات راه پیدا خواهند کرد. گل‌های زده بیشتر اگر نتیجه دیگری رقم بخورد، به نتیجه بازی بستگی دارد، اما اگر مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب به پایان برسد، وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی تیم پیروز را مشخص خواهد کرد.

در پایان لازم به ذکر است، با پیروزی الاتحاد مقابل ذوب آهن، این تیم موفق شد پس از ۳۳۳۰ روز انتقام شکست در سال ۲۰۱۰ را بگیرد.


بیشتر بخوانید:

الاتحاد عربستان ۲ - ذوب آهن ایران یک/ امید در اردوی شاگردان منصوریان باقی ماند

منصوریان: برای تغییر جریان بازی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا به دوحه می‌رویم

ترکیب تیم‌های الاتحاد عربستان - ذوب آهن ایران


انتهای پیام/

ذوب آهن امیدوار به پیروزی مقابل الاتحاد عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار