مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان بامداد چهارشنبه به یونان می‌رود تا تیم ملی بسکتبال کشورمان را در تورنمنت یونان همراهی کند.

کوهیان راهی یونان می‌شود / ملی پوشان به کرت رسیدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،کاروان تیم ملی بسکتبال کشورمان به یونان رسید. آسمان خراشان کشورمان که این روز‌ها در تورنمنت‌های مختلفی در اروپا حاضر شدند برای آخرین تورنمنت خود به یونان سفر کردند. آن‌ها قرار است در جزیره کرت و در تورنمنت ۳ جانبه یونان با تیم‌های میزبان و مجارستان رو به رو شوند. همچنین پیش از این عنوان شده بود که تیم ملی یک بازی دیگر هم با یونان انجام می‌دهد.

همچنین فرزاد کوهیان مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان که پیش از این موفق به دریافت روادید نشده بود هم سرانجام قرار است به جمع ملی پوشان بپیوندد. او که به تازگی هدایت تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام را هم به عهده گرفته است بامداد چهارشنبه به یونان می‌رود تا تیم ملی را در این مسابقات همراهی کند.  

ملی پوشان به صلاحدید کادرفنی عصر امروز یک جلسه تمرین سبک در محل اردوی تیم ملی برگزار خواهند کرد. براساس برنامه ریزی انجام شده تیم ملی بسکتبال ایران در این اردو روز ۱۹ مرداد به مصاف مجارستان می‌رود و ۲۰ مرداد مقابل یونان به میدان خواهد رفت.

ساعت برگزاری این دیدار‌ها هنوز مشخص نشده است. تیم ملی بسکتبال ایران بعد از برگزاری این دو دیدار تدارکاتی روز ۲۲ مرداد به کشور بازخواهد گشت. آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال ایران پیش از جام جهانی چین ۲۸ مرداد تا ۳ شهریور در کشور میزبان جام جهانی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل روسیه

مصاف شاگردان شاهین طبع با روسیه و اردن در سرزمین تزار‌ها

تیم ملی بسکتبال ایران ۹۹ - دانمارک ۹۴ / کامبک شاگردان شاهین طبع و دومین پیروزی آسمان خراش‌ها در پرتغال

آخرین زمان اعلام آمادگی تیم‌های لیگ برتری بسکتبال مشخص شد


انتهای پیام/ 

حضور کوهیان  در تیم ملی بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار