هفتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۷۰ نفر در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآن دستگاه قضایی در یاسوج

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،سرپرست معاون فرهنگی دادگستری این استان در مراسم افتتاحیه‌ مسابقات گفت: در سال جاری سیاست نخبه گزینی را برنامه ریزی کردیم و فعالیت‌های خود را معطوف به شناسایی افراد نخبه‌ی قرآنی در دستگاه قضایی استان قرار دادیم.

سید عیسی حسنی افزود: به لحاظ وجود اساتید ملی و استانی قرآن در استان توانایی آن را داریم که حتی کرسی شبانه روزی قرآن آموزی ویژه همکاران دستگاه قضایی و خانواده هایشان را برگزار کنیم.

حسنی ادامه داد: در پایان این مسابقات در رشته‌ی قرائت آقایان علی رضا مسیح پور، سید عیسی حسنی کریک و هادی بهرام پور از اداره کل زندان‌های استان اول تا سوم شدند.

حسنی گفت: در رشته‌ قرائت ترتیل آقایان مجتبی ضرغامی از یاسوج، ثارالله دهقان زاده از سی سخت و سید محمد هاشمی از اداره کل بازرسی استان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

حسنی بیان کرد: آقایان ساجد صدری، علی کردلو و سجاد قدمی به ترتیب از چرام و گچساران و یاسوج در رشته‌ی اذان، اول تا سوم شدند و در رده‌ی سنی کمتر از ۱۶ سال ویژه فرزندان همکاران سید متین حسینی از یاسوج و سید محمد هادی رستگار از گچساران نیز اول و دوم شدند.

حسنی افزود: در بخش مسابقات خواهران در حفظ ۵ جزء خانم‌ها محدثه شکوهیان و فاطمه خدامی نسب هر دو از یاسوج اول و دوم شدند و خانم سیده مرضیه مرتضوی در حفظ ۲۰ جزء حائز رتبه اول و خانم زینب انصاری در حفظ ۲ جزء قرآن کریم نفر دوم مسابقات شدند.

انتهای پیام/پ

مسابقات قرآن دستگاه قضایی در یاسوج

برچسب ها: قرآن ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.