۴۳ درصد متوفیان خراسان شمالی مربوط به تصادفات هستند

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: از تعداد کل متوفیان ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی خراسان شمالی در سال جاری ۶۰ نفر ناشی از سوانح رانندگی و تصادفات بوده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،بابک سلحشور مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی با بیان اینکه ۱۴۰ فوتی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی در سه ماه نخست سال جاری به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد ۴۲ نفر مرد و ۱۸ نفر زن بوده اند.

سلحشور به افزایش ۸.۵ درصدی متوفیان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال ۹۷ تعداد فوتی‌ها ۱۲۹ نفر بوده است.

او با اشاره به اینکه مقایسه آمار متوفیان تصادفات در سه ماهه نخست امسال بیانگر کاهش هشت درصدی متوفیان سوانح رانندگی در بهار امسال است، عنوان کرد: این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۶۵ نفر فوتی اعلام شده بود.

سلحشور با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت گفت: بیشترین تعداد تصادفات منجر به فوت با تعداد ۳۹ نفر در محور‌های برون شهری به ثبت رسیده است که ۶۵ درصد از کل جانباختگان سوانح رانندگی را به خود اختصاص می‌دهد.

او ادامه داد: محور درون شهری با ۱۱ نفر و جاده‌های روستایی با ۱۰ نفر در رتبه‌های بعدی محل تصادفات منجر به فوت اعلام شده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: در بررسی علت فوت‌های تعیین شده بیش از ۶۳ درصد مربوط به ضربه به سر بوده است.

انتهای پیام/د

۴۳ درصد متوفیان خراسان شمالی مربوط به تصادفات هستند

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.