کاربران فضای مجازی دیدار سردارسلیمانی با وزیر امور خارجه کشور را اتحادی ملی برای تقویت کشور دانستند.

واکنش کاربران به دیدار سرلشگرسلیمانی با محمدجواد ظریف +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لباس رسمی سپاه در محل وزارت امور خارجه حاضر شد و با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد. سردار سلیمانی در این دیدار  اقدام اخیر آمریکا در خصوص تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را جنون‌آمیز و‌ نشانه شکست قطعی کاخ سفید خواند.

در این دیدار فرمانده نیروی قدس سپاه خطاب به وزیر امور خارجه گفت: این اقدام آمریکا ثابت کرد که جنابعالی به عنوان مسئول سیاست خارجی کشور، تاثیر عمیقی بر افکار عمومی و به ویژه مردم آمریکا نسبت به جهالت رهبران این کشور دارید.

با انتشار تصاویر دیدار سردار سلیمانی با محمدجواد ظریف، کاربران فضای مجازی از همبستگی و اتحاد تمام ارکان نظام برای نمایش اقتدار ملی کشور استقبال کردند و نظرات و تحلیل‌های خود را به اشتراک گذاشتند. در ادامه پست‌های کاربران فضای مجازی را که در واکنش به این دیدار منتشر شده است مشاهده می‌کنید.

ظریف

ظریف

ظریف

ظریف

ظریف

ظریف

ظریف

ظریف

ظریف

ظریف

ظریف

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۱۳:۵۱ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
روزی که سردمداران جنایتکار و خونخوار آمریکا ، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران رو تحریم کرد ، تمام ملت ایران و تمام مسئولین دولتی و نظامی کشور یکپارچه به حمایت سپاه پاسداران برآمدند و اکثریت کشور به معنای واقعی کلمه با جان و دلشان حامی سپاه شدند و هشتک منهم یک سپاهی هستم رو در فضاهای واقعی و مجازی داغ کردند . درحال حاضر نمونه ی بارزش رو میتوان آقای محمد جواد ظریف رو مثال زد که گویا با جان و دلش حامی سپاه پاسداران شده که الان اینگونه از سوی دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد غضب قرار گرفته .