ثبت نام دانشجویان در هشت کد رشته جدید دانشگاه شهرکرد از مهرماه

از مهرماه امسال، دانشگاه شهرکرد در هشت کد رشته جدید در مقطع دکترای تخصصی، کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از مهرماه امسال این دانشگاه در یک رشته جدید در مقطع دکترای تخصصی، پنج رشته کارشناسی ارشد و دو رشته کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

او افزود: از مهرماه امسال رشته بهداشت و بیماری آبزیان در مقطع دکترای تخصصی، رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی مواد، مدیریت کشاورزی، ادبیات روایی و مشاوره شغلی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه شهرکرد تدریس می‌شود.

کریمی اضافه کرد: همچنین رشته علوم سیاسی در دانشکده فارسان و رشته مواد در دانشکده فنی و مهندسی بروجن در مقطع کارشناسی تدریس خواهد شد.

او ادامه داد: در حال حاضر هفت هزار دانشجو در ۹۰ رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و دکتری تخصصی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

کریمی گفت: پارسال، ۲۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در دانشگاه اجرا شد و تشکل‌های سیاسی، علمی و کانون‌های فرهنگی در این برنامه‌ها نقش فعالانه‌ای داشته‌اند.

او با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی دانشگاه شهرکرد افزود: اجرای ۲۰ هکتار کشت گل محمدی، توسعه واحد‌های دامپروری، مشارکت در برگزاری المپیاد‌های علمی و گسترش فعالیت‌های کلینیک دامپزشکی از جمله این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

اضافه شدن هشت کد رشته جدید به رشته‌های دانشگاه شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار