بار قاچاق وانت و نیسان در دلیجان توقیف شد

بار کج وانت و نیسان به مقصد نرسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ۲دستگاه خودروی وانت و نیسان حامل ۱۴۶ عدد کپسول گاز کولر و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ترموستات کولر خودرو  قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در شهرستان دلیجان توقیف شد.

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس، مأموران پلیس شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از تردد ۲ دستگاه خودروی وانت و نیسان، حامل کالای قاچاق در سطح محور مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف آن را آغاز کردند.

سرهنگ یوسف سپهوند افزود: سرانجام روزگذشته ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در یکی از محور‌های مواصلاتی، خودرو‌های مذکور را مورد شناسایی قرارداده و درعملیاتی موفق به متوقف کردن آن‌ها شدند.

وی با اشاره به ارزش ۴ میلیارد ریالی این محموله قاچاق در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مرکزی، اضافه کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، ۱۴۶ عدد کپسول گاز کولر و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ترموستات فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی ازاستان‌های جنوبی به مقصد تهران بیان کرد: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

بار قاچاق وانت و نیسان در دلیجان توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.