معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد گفت: ۷۸ درصد وسایل شهربازی‌های کشور براساس ارزیابی‌های بعمل آمده، استاندارد هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسلم بیات، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد امروز در حاشیه گردهمایی استاندارد و تحقیقات در اردبیل گفت: سایر تجهیزات بازی و تفریحی شهربازی‌های غیر استاندارد  نیز در حال اصلاح  است.

او با اشاره به اینکه پارسال بیش از ۳۰ هزار ساعت آموزش برای ناظران و مسئولان فنی شهربازی‌ها برگزار شد، افزود: ۱۲ هزار و ۲۸۱ وسیله بازی در شهربازی‌های کشور وجود دارد که سیاست سازمان استاندارد تعیین تکلیف همه وسایل و انطباق آنها با استاندارد است.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد کشور درباره کنترل کالاهای صادراتی بیان کرد: این سازمان دنبال سخت کردن فرآیند صادرات نبوده بلکه دنبال ایجاد زمینه کسب و کار برای حمایت از تولید داخل است.

بیات افزود: در حوزه صادرات راهبرد ما صدور مجوز برای صادرات کالای خوب و باکیفیت بوده و برای کالای بدون پروانه هم با صدور گواهینامه ثبت کالای صادراتی از مراجعات مکرر جلوگیری می‌شود.

او درباره استاندارد کردن آسانسورهای دستگاه‌های دولتی و مراکز درمانی گفت: بازرسان این سازمان به تمام دستگاه‌های دولتی که اعلام نقص فنی آنها اعلام شده بود سرکشی و در صورت عدم رفع نقص ،آنها را پلمب می‌کند.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد کشور تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد در مورد آسانسورهای ساختمان تمام هشدارهای لازم را به دستگاه‌های دولتی داده و آنها باید نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

وجود ۱۲۲۸۱ وسیله بازی در شهربازی‌های کشور

 

برچسب ها: استاندارد ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خداجون
۱۷:۰۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
عالی بود کافه داشت شهربازی عالی بود و حتی بوفه داشت بستنی فروشی داشت من از باغ وحشش خیلی لذت بردم تا حالا این شهربازی رو نرفته بودم
ولی یک بار مشهد رفتم و اونم خیلی عالی بود ممنونم که به شهر ما توجه میکنید باسپاس ویژه ???????????