رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف انبار احتکار انواع مواد شوینده، مواد غذایی و پوشاک بچه ارزش بیش از یک میلیارد ریال در اردبیل خبر داد.

سلیم کریمی، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر مبنای اخبار واصله و گزارش‌های مردمی مبنی بر عدم اعلام موجودی و احتکار انواع مواد شوینده، مواد غذایی و پوشاک بچه توسط یکی از اصناف، تیمی از بازرسان و ضابطین قضایی در قالب گشت مشترک به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد در یک انبار که اطلاعات آن در سامانه جامع انبار‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده انواع کالا‌های ذکر شده به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به صورت عمده احتکار شده است.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: با دستور قضایی محل انبار این کالا‌های دپو شده پلمپ گردید و به زودی دستور فروش و عرضه آن‌ها به نرخ رسمی بین مردم صادر خواهد شد.

کریمی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کلیه اصناف ملزم هستند تمام موجودی کالا‌های خود را به صورت ماهانه به اتحادیه مربوط گزارش نمایند و اگر صنفی این کار را انجام ندهد مشمول احتکار و طبق ضوابط قانونی با این اصناف برخورد خواهد شد.

او از مردم خواست در صورت اطلاع از انبار‌های احتکار شده با شماره تلفن ۳۳۴۰۴۱۰۰ تعزیرات حکومتی استان اردبیل و ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس گرفته و موضوع را گزارش نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی قضایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

کشف کالا‌های احتکار شده در اردبیل

برچسب ها: احتکار ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.