رئیس پلیس راه استان ایلام گفت :ماموران گشت اداره پلیس راه ، ۹ فقره چک حامل به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را پیدا و به صاحبش بازگرداند.

کشف چک های میلیاردی با صحت عمل ماموران پلیس راه ایلامسرهنگ  رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام گفت : مأموران گشت اداره عملیات پلیس راه استان ایلام به سرپرستی سرهنگ عادل منصوری و کارمند رضا سلیمانی در حین انجام ماموریت، یک کیف حاوی تعداد ۹ فقره چک به مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال را پیدا می‌کنند.

او افزود: با تلاش و پیگیری ماموران، صاحب کیف شناسایی و پس از دعوت او به بازرسی پلیس راه استان ایلام ، کیف به همراه محتویات آن به صورت صحیح و سالم به وی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی گفت: مالک پس از مواجهه با ۲ مأمور صالح و وظیفه شناس پلیس راه استان ایلام ابراز خرسندی کرده و از آنان قدردانی کرد.

او ادامه داد:صحت و امانت‌داری پلیس از اموال مردم، مصداق بارز ترویج فرهنگ صداقت و امانت‌داری در جامعه است.

رئیس پلیس راه استان ایلام با قدردانی از صحت عمل و وظیفه شناسی کارکنان  و با بیان اینکه حفظ اعتماد مردم سخت‌تر از به دست آوردن آن است، یادآور شد: همه آحاد مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی پلیس محسوب می‌شوند و ما تلاش می‌کنیم که با صداقت و امانت‌داری در مسائل مادی و معنوی و افزایش عملکرد مطلوب خود میزان رضایتمندی را افزایش دهیم

همتی زاده در ادامه عنوان کرد:شهروندان اسناد و مدارک خود را در محلی مطمئن نگهداری کرده و از انتقال وجه نقد و چک به صورت دستی خودداری کنند.

انتهای پیام/با

حرکت جالب ماموران پلیس راه ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.