گشت مشترک بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ارومیه با همکاری اتاق اصناف مهاباد در شهرستان اشنویه انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گشت مشترکی با حضور معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت، رئیس اتاق اصناف سردشت و بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت ارومیه، بازرسان اتاق اصناف مهاباد در شهرستان اشنویه تشکیل شد.

در این گشت که به منظور ساماندهی و تنظیم بازار، بررسی عملکرد‌های شاخص و کلان بازرسی، ایمن سازی فضای تبادلات و فعالیت‌های اقتصادی و کمک به شهرستان‌هایی که با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند برگزار شد بازرسین با حضور در واحد‌های صنفی شهرستان اشنویه اقدام به بازرسی کردند.

محمودی معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در خصوص تشکیل گشت مشترک گفت: هدف از تشکیل گشت مشترک بین شهرستان‌ها به منظور ساماندهی و تنظیم بازار در کلیه شهرستان‌های استان و بررسی عملکرد و شاخص‌های بازرسی در سطح کلان و ایمن سازی فضای تبادلات و فعالیت‌های اقتصادی شهرستان‌ها و کمک به شهرستان‌هایی که با کمبود نیروی انسانی مواجه هستند برگزارد می‌شود.

او افزود: ۳ گروه در خصوص بازرسی از عرضه کالا و خدمات، ۱ گروه در خصوص مبارزه با قاچاق کالا، ۲ گروه از بازرسین اصناف ارومیه و ۲ گروه از بازرسین شهر‌های همجوار در گشت مشترک حضور و وظیفه بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی شهرستان‌های هدف را بر عهده دارند.

محمودی در خصوص عملکرد گشت مشترک در شهرستان اشنویه ادامه داد: با حضور فعال بازرسان در شهرستان سردشت تعداد ۲۴۰ فقره بازرسی از واحد‌های صنفی سطح شهر انجام گرفته که ۱۱۱ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش ریالی ۱۱۵/۴۷۹/۶۵۰ریال تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ج

گشت مشترک بازرسان به منظور ساماندهی و تنظیم بازار

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.