سید علی‌اکبر صباغ گفت: با توجه به پیک مصرف برق، خوشبختانه از ابتدای تابستان جاری در سطح استان خاموشی مرتبط با کمبود برق رخ نداده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید علی‌اکبر صباغ در دیدار  با شهردار شاهرود بابیان اینکه همه تلاش و همت کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان، تأمین برقی پایدار و مطمئن به مشترکان است، گفت: از ابتدای تابستان تاکنون خاموشی ناشی از کمبود برق در سطح استان سمنان رخ نداده است.

او افزود: فصل تابستان اوج مصرف برق در سطح کشور و به دنبال آن استان سمنان است و رشد میزان استفاده از وسایل سرمایشی در این فصل، موجب افزایش مصرف برق می‌شود که کنترل و توازن آن به‌شدت نیازمند همراهی و همکاری مردم است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای سمنان همچنین خواستار توجه بیشتر ادارات و دستگاه‌های دولتی در راستای کاهش مصرف برق شد و گفت: باید روند صرفه‌جویی در مصرف برق و انرژی را از ادارات سطح استان شروع کرد و همچنین از مردم خواست تا در کاهش مصرف برق کوشا باشند.

محسن احمدی شهردار شاهرود نیز با اشاره به همکاری لازم شرکت برق با شهرداری در سطح شهر شاهرود، گفت: روشنایی پارک‌ها باهدف ارتقای امنیت و اطمینان خاطر شهروندان و به‌خصوص خانواده‌ها یکی از اقدامات مشترک در این حوزه بوده است.

انتهای پیام / م

ضرورت هم افزایی مردم در مصرف برق با توجه به گرمای تابستان در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.