فرمانده مرکز اموزش ۰۴ امام رضا گفت:زمین‌های پادگان ۰۴ امام رضا بیرجند یک قرن است که از ما بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، زمانی، فرمانده مرکز اموزش ۰۴ امام رضا صبح امروز در نشست خبری گفت: از انجایی در یکی دوسال اخیر توسط بعضی افراد که آگاهی ندارد در مورد عدم خروج ارتش از پادگان‌ها که باعث تشویش ادعان عمومی شده تصمیم گرفتیم تا برنامه‌ها را توسط رسانه منتشر کنیم.


او افزود: در سال ۷۸ بخاطر نیاز‌هایی که در سطح شهر بود مقرر شد خیابان پاسداران بازگشایی شود و برای تردد بهتر مردم همزمان بحث انتقال پادگان به خارج از شهر صورت گرفت.


زمانی بیان کرد: در سال ۸۴ مصوب شد برابر فرمان رهبر پادگان جابه جا بشود و در همان تاریخ تفاهم نامه‌ای نوشته و امضا شده است که منظور از تفاهم نامه حضور مسئولین در خصوص خروج پادگان از شهر است.


فرمانده مرکز اموزش ۰۴ امام رضا افزود: ما به خودمان اجازه نمیدهیم که خارج از مقررات کاری انجام دهیم، زیرا زیر نظر رهبری هستیم.


او گفت: بر مبنای این تفاهم نامه خروج پادگان آغاز شد در این تفاهم نامه برای افرادی که ابهام دارد برداشت‌های مختلفی است و گا‌ها باعث تشویش اذعان عمومی می‌شود.


زمانی افزود: یک قرن زمین‌ها از ما بوده است که ارزش آن متری ۶۰ تومن بوده است.


فرمانده مرکز اموزش ۰۴ امام رضا در خصوص زمین‌ها ادامه داد: این زمین‌ها را دولت از ما خریداری کرده است و سپس ما باردیگر ۱۲۰ هزار تومن از دولت خریدیم.


او افزود: ۱۳ قطعه داریم از خیابان شهید ناصری تا میدان ابوذر که شامل خانه‌های سازمانی، بیمارستان بوعلی، مهمان سرا، کانون بازنشستگی و ... که با متراژش به تفاهم رسیده است.


زمانی بیان کرد: ۲۱ هکتار ۲ دهم کل مساحت زمین است.


فرمانده مرکز اموزش ۰۴ امام رضا اظهار کرد: مسئولین پادگان ۰۴ امام رضا با سند میگوید که از قبل زمین‌های ما با کاربری‌های مختلف اعم از مسکونی، اداری و ... مشخص شده است.


زمانی ادامه داد: در حال حاضر باید راه و شهرسازی تفکیک لازم را انجام دهد و به شهر داری اعلام کند که به طور دقیق کدام زمین‌ها مالکیتش برای پادگان ۰۴ است و کدام قسمت‌ها نیست تا شهرداری تکلیف خودش را بداند و برنامه‌های خودش را اجرا کند.
انتهای پیام/ب


جابه جایی پادگان به خارج از شهر

برچسب ها: ارتش ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.