جمعی از مسئولان خوزستان در صدور پیام‌های جداگانه‌ای روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پیام تبریکی در این خصوص صادر کرد.

متن پیام شهیدی نیا به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار، در پاسداشت ارزش و حرمت قلم و نکوداشت فعالین گرانمایه عرصه خبر و اطلاع رسانی، مبین جایگاه و رسالت این قشر خدوم و یادآور اهمیت رسانه به مفهوم عام در دنیای کنونی است که با آگاهی بخشی به آحاد جامعه در این مسیر متعهدانه، عالمانه و مبتنی بر واقعیات و با درک صحیح از منافع و مصالح جامعه گام بر می‌دارند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به همه خبرنگاران و روزنامه نگاران و اهالی رسانه، از تلاش و همت این عزیزان در ایفای نقش حرفه‌ای ایشان جهت انعکاس اخبار و رویداد‌ها تشکر و قدردانی نموده و سربلندی و توفیق همگان را از ایزد منان مسئلت دارم.

همچنین، مسعود انصاریان مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

در پیام مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان آمده است:

 بی‌تردید خبرنگاران شایسته و زحمتکش در همه موقعیت‌ها و وضعیت کشور رسالت حرفه‌ای و تعهد اخلاقی خود را با وجود همه مشکلات به انجام رسانده‌اند که باید زحمات آن‌ها را ارج نهاد و از خدماتشان صمیمانه قدردانی نمود.

 اینجانب با گرامیداشت یاد و نام خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی -محمود صارمی -ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، از تلاش‌های بی وقفه، مستمر و ارزشمند خبرنگاران، بویژه خبرنگاران و روز نامه نگاران استان خوزستان که همواره در کنار مجموعه انقلابی و تخصصی بنیاد مسکن بوده اند قدر دانی می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.