مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال اروگوئه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

دیگو فورلان خداحافظی کردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیگو فورلان مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال اروگوئه که از ماه مه ۲۰۱۸ وارد زمین مسابقه نشده است و در ۴۰ سالگی اعلام بازنشستگی کرد.

فورلان گفت: این یک تصمیم سخت بود. من نمی‌خواستم این زمان بیاید، اما می‌دانستم که این لحظه روزی خواهد رسید. من تصمیم گرفتم به فعالیت حرفه‌ای خود پایان دهم.

او گفت: اخیراً پیشنهاد جالبی مطرح شد، اما من به دنبال بهانه‌هایی برای نپذیرفتن آن بودم. بسیار خوب بود که به کار خود در پنارول پایان دهم، اما این اتفاق نیفتاد، زیرا مذاکرات ناموفق بود.

پیش از این، فورلان برای ایندیپندنته آرژانتین، منچستریونایتد انگلیس، ویارئال و اتلتیکو اسپانیا، اینتر ایتالیا، اینترناسیونال برزیل، اوساکای ژاپن، پنارول اروگوئه و بمبئی هند بازی کرده است.

فورلان با منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام انگلیس شد. او با اتلتیکو مادرید، در لیگ اروپا و سوپر جام اروپا به قهرمانی رسید.

فورلان ۱۱۲ بازی برای تیم ملی اروگوئه انجام داد و ۳۶ گل به ثمر رساند. این فوتبالیست در تیم ملی فاتح کوپا آمریکا ۲۰۱۱ شد. در جام جهانی ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی که تیم ملی اروگوئه مقام چهارم را کسب کرد، فورلان بهترین بازیکن این مسابقات شد.


بیشتر بخوانید:

اریکسن با ۵۰ میلیون پوند راهی منچستر می‌شود

گرانترین مدافعان تاریخ فوتبال؛ مگوایر در صدر، فن دایک و هرناندز در رده‌های بعدی

پوگبا به رئال مادرید نزدیک شد


انتهای پیام/

فورلان کفش‌هایش را آویزان کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار