حجت‌الاسلام قمی گفت: ما از نوشت‌افزار ایرانی حمایت می‌کنیم تا شاهد بازار پررونقی در الگوی اسلامی و ایرانی باشیم.

حمایت سازمان تبلیغات اسلامی از تولید نوشت افزاری در ایرانبه گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، امروز، نمایشگاه نوشت افزار ایرانی  با حضورحجت الاسلام محمدقمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از تولیدکنندگان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، افتتاح شد.

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در افتتاحیه هفتمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اظهار کرد: ما به دنبال الگوی مناسب  اسلامی ایرانی در ارتباط با این حوزه هستیم که  قطعا تصمیمات و تحلیلات  زیست‌بومی خاصی در این باره خواهیم گرفت. در واقع باید با الگوهای اسلامی مطابقت و از مسائل اصلی موضوعات فرهنگی باشد. این تصمیمات به دور از واقعیت و عملی شدن نخواهد بود.

حجت‌الاسلام قمی بیان کرد: در تمامی  نقاط جهان  نوشت‌افزار از اهمیت زیادی برخوردار است اما در فرهنگ ما ایرانی ها فعالیت‌های مدرسه و آموزش و پرورش در این باره  بسیار محترم و ارجمند خواهد بود زیرا  آنچه در ارتباط با کودکان باشد، بسیار با ارزش است.

نقش مادران در خرید نوشت‌افزار

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به بحث اقتصادی در این حوزه گفت: از لحاظ مالی  و بهینه سازی  ما در این باره تصمیماتی نگرفته ایم پس قطعا باید بر این موضوع تأمل شود. مادران اهمیت زیادی در خرید نوشت‌افزار دارند که باید به این نقش توجه  بسیاری شود و حتما در این چرخه تاثیر چشمگیری خواهند گذاشت.

حجت‌الاسلام قمی در پایان  گفت:  باید به شبکه توزیع و انتقال  نگاه خاص‌تری شود. معمولا کالاها عرضه می شود بعد از مدتی رها می شود و مشتریان کاملا فراموش می‌کنند. پس باید در این باره هم تصمیمات جدی گرفته شود. همچنین از سوی سازمان تبلیغات این نوید را به همه می‌دهیم که انشالله در حمایت این نوع مسائل با ارزش کوتاهی و قصوری نشود تا شاهد بازار پررونقی در الگوی اسلامی و ایرانی باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.