معرفی فرمانده جدید انتظامی هریس

فرمانده جدید انتظامی هریس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان هریس، عملکرد نیروی انتظامی این شهرستان را در مبارزه با مواد مخدر، کنترل تصادفات جاده‌ای درون‌شهری و برون‌شهری، کنترل سرقت و همچنین مهار جرایم مثبت عنوان کرد.

سردار علی محمدی در ادامه تغییر و تحول مدیران در هر دستگاه و اداره‌ای را ضروری برشمرد و گفت: با تغییر و تحول هر مدیری در هر دستگاه و اداره‌ای می‌توان از ایده‌ها و خلاقیت‌های جدید مدیران تازه در موفقیت و توسعه بیشتر استفاده کرد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی همچنین با مردم بودن و در کنار مردم بودن را برای رسیدگی به مشکلات آن‌ها مهم عنوان کرد و افزود: حضور بی‌واسطه فرماندهان نیروی انتظامی در بین مردم می‌تواند انتقال دهنده مسائل و مشکلات جامعه به یک فرمانده اطلاعاتی و انتظامی باشد.

سردار محمدی در ادامه امنیت را زیرساخت توسعه و پیشرفت هر کشوری ذکر کرد و گفت: ما به عنوان سربازان نظام اسلامی بر عزم خود می‌افزاییم تا با تلاش جهادی جهت تامین امنیت سهم خود را در قبال تحقق رونق تولید ادا کنیم در حالی که وظیفه نیروی انتظامی در قبال شعار سال ۹۸ سنگین است.

امام جمعه هریس نیز در ادامه این مراسم از کسب رتبه نخست این شهرستان در زمینه تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در بین شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی خبر داد.

حجت الاسلام قهرمان احمدی افزود: باید تمام کار‌ها و عملکرد‌های مسولان در راستای رضایتمندی مردم باشد؛ چرا که رضایت‌مندی مردم از عملکرد مسئولان یک اصل مهم است.

وی همچنین حفظ اقتدار نیروی انتظامی شهرستان هریس از سوی پرسنل و فرماندهی را قابل تقدیر دانست و برای فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان آرزوی موفقیت نمود.

طی حکمی از سوی سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ ایرج توکلی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان هریس معرفی و از خدمات سرهنگ ستار داداشی فرمانده سابق انتظامی این شهرستان تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ش

فرمانده جدید انتظامی هریس  معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.