مجید محمدی گفت: مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور با معرفی بهترین‌ها خاتمه یافت،معصومه لشکری از استان سمنان قهرمان این مسابقات شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مجید محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود ضمن بیان اینکه مسابقات قهرمانی دارت بانوان کارگری کشور با معرفی بهترین‌ها در شاهرود به کار خود پایان داد، گفت: در این رقابت‌ها معصومه لشکری از تیم سمنان الف قهرمان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور شد.

او ضمن بیان اینکه خاک‌شور از خراسان رضوی در بخش انفرادی جایگاه دوم را به خود اختصاص داد، افزود: در نهایت گریوانی از خراسان شمالی توانست از حریف خود در خراسان رضوی عبور کرده و در سکوی سوم بایستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهرود بابیان اینکه در بخش تیمی خراسان رضوی در این رقابت‌ها اول شد، ابراز داشت: تیم سمنان الف نائب قهرمان این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در نهایت خراسان شمالی در سکوی سوم جای گرفت.

او بابیان اینکه در این رقابت‌ها ۶۰ خانم دارت‌انداز از ۱۵ استان حضور داشتند، اظهار داشت: تیم سمنان در این رقابت‌ها هشت بازیکن داشت و ۱۶ داور نیز قضاوت این دیدار‌ها را عهده‌دار بودند که در نهایت در بخش مردان نیز این مسابقات فردا در شاهرود ادامه دارد.

انتهای پیام / م

مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور با معرفی بهترین‌ها خاتمه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.