استاندار خراسان رضوی در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی، ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به همه مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به خبرنگارانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در بخشی از این پیام آورده است: پایبندی به اصول پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگارپاسخگویی و شفافیت معیار سنجش کارگزاران و عملکرد آن‌هاست که چشم بینا و قلم‌توانمند خبرنگاران هنرمند از آن بهره‌مند است و به عنوان مدعی العموم افکار جامعه به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می‌شود.

او تصریح کرد: تحقق دو مزیت اصلی ورود به جزئیات مسائل و ارزیابی عملکرد نهاد‌های مختلف دولتی و عمومی از این طریق علاوه بر ایجاد بستر توسعه همه جانبه، خود عاملی برای بازدارندگی فساد است که در بدنه فعالیت‌ها ممکن است وجود داشته باشد و مانع از بهره برداری صحیح منابع در مسیر توسعه و پیشرفت می‌شود.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از این پیام گفت: رسانه‌ها به عنوان چشم بینای جامعه، در عین انعکاس شایسته تلاش خادمان مردم در ارکان مختلف حاکمیت، به خوبی می‌توانند با اطلاع رسانی به هنگام و کنکاش در مسائل مختلف، بسترسازی برای پیشرفت و تعالی جامعه را منجر شده و در مسیر اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کنند.

رزم حسینی در پایان افزود:هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی فرصتی است برای آنکه تلاش مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را ارج نهاده و نقش تاثیرگذار آن‌ها را در ایجاد حس مطالبه گری در قشر‌های مختلف مردم و در نتیجه توسعه و پیشرفت جامعه یادآور شویم.

 او تصریح کرد: اینجانب این روز ارزشمند را به تمامی هنرمندان و سخت‌کوشان این عرصه تبریک گفته و از خداوند بزرگ برای ایشان توفیق روزافزون مسالت دارم.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

روز خبرنگارپاسخگویی و شفافیت معیار سنجش کارگزاران و عملکرد آن‌هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.