به مناسبت روز خبرنگار؛

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به خبرنگاران

استاندار خراسان رضوی در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی، ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به همه مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به خبرنگارانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در بخشی از این پیام آورده است: پایبندی به اصول پیام تبریک استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگارپاسخگویی و شفافیت معیار سنجش کارگزاران و عملکرد آن‌هاست که چشم بینا و قلم‌توانمند خبرنگاران هنرمند از آن بهره‌مند است و به عنوان مدعی العموم افکار جامعه به بهترین شکل ممکن از آن استفاده می‌شود.

او تصریح کرد: تحقق دو مزیت اصلی ورود به جزئیات مسائل و ارزیابی عملکرد نهاد‌های مختلف دولتی و عمومی از این طریق علاوه بر ایجاد بستر توسعه همه جانبه، خود عاملی برای بازدارندگی فساد است که در بدنه فعالیت‌ها ممکن است وجود داشته باشد و مانع از بهره برداری صحیح منابع در مسیر توسعه و پیشرفت می‌شود.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از این پیام گفت: رسانه‌ها به عنوان چشم بینای جامعه، در عین انعکاس شایسته تلاش خادمان مردم در ارکان مختلف حاکمیت، به خوبی می‌توانند با اطلاع رسانی به هنگام و کنکاش در مسائل مختلف، بسترسازی برای پیشرفت و تعالی جامعه را منجر شده و در مسیر اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کنند.

رزم حسینی در پایان افزود:هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی فرصتی است برای آنکه تلاش مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را ارج نهاده و نقش تاثیرگذار آن‌ها را در ایجاد حس مطالبه گری در قشر‌های مختلف مردم و در نتیجه توسعه و پیشرفت جامعه یادآور شویم.

 او تصریح کرد: اینجانب این روز ارزشمند را به تمامی هنرمندان و سخت‌کوشان این عرصه تبریک گفته و از خداوند بزرگ برای ایشان توفیق روزافزون مسالت دارم.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

روز خبرنگارپاسخگویی و شفافیت معیار سنجش کارگزاران و عملکرد آن‌هاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.